خبرهای داغ:
شاه امیریان
بسیج دانشجویی لارستان:
جنایات داعش محکوم و نیز این فرقه ظاله محکوم به فناست و در صورت فرمان رهبری، داعشیان را از صحنه روزگار و از جغرافیای هستی محو می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۰۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان در بیانیه‌ای در خصوص شهید سید حمید موحدی اعلام کردند: جنایات داعش محکوم و نیز این فرقه ظاله محکوم به فناست و در صورت فرمان رهبری، داعشیان را از صحنه روزگار و از جغرافیای هستی محو می‌کنیم.

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان به مناسبت شهادت سید حمید موحدی بدست داعشیان بیانیه ای صادر کرده است که به شرح زیر می باشد:

به نام خدا

ای پیامبر آنان که دین را پراکندند و فرقه و فرقه شدند به کار تو نیامدند. مجازات آنها با خداست و بعد از این به عقاب آنچه می کنند سخت آگاهشان می‌گرداند.( انعام ۱۵۹)

بار دیگر شاهد به خاک و خون کشیده شدن مسلمانانی پاک و وارسته بودیم که همانند مولایشان علی(ع) با زبان روزه در حرم امن الهی در خون خویش غسل کردند و سیر الی الله را عاشقانه تا فنای فی الله و بقای بالله طی کردند.
بی شک در طول تاریخ میراثداران اموی و پرچمداران خوارج در انواع فرق باطل و اقسام کسوت گمراهی آشکار شده اند و این بار بیرق سیاه آنان نشان عمق ذلالت و نهایت دنائت و نماد سیاهدلی و طی مسیر در وادی جهل و حماقت دارد.

آنان که به نام اسلام آب به آسیاب اربابان خویش در غرب می ریزند بدانند که اعمال وقیحانه و افکار شیطان پسندانه آنان نه نشان از اسلام دارد نه رنگ و بویی از انسانیت.

ما دانشجویان دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان آزادانه فریاد می زنیم که جنایات داعش محکوم و نیز این فرقه ظاله محکوم به فناست.

مسلمانان ایران و جهان چه شیعه و چه سنی ضمن ابراز انزجار از ادامه روند قتل و کشتار مردم بی گناه اعم از مسلمان و مسیحی و غیره با مشتهای گره کرده فریاد مرگ بر تروریست و حامیان غربی آنان به نشان همدردی با شهدای نمازگزار در خون غلتیده حاصل از بمب گذاری مسجد امام جعفرصادق(ع) کویت به خصوص شهید بزرگوار لارستانی سید حمید موحدی فریاد هیات من الذله سر می دهیم و ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید و سایر شهدا به داعشیان ره گم کرده اعلام میکنیم که ما ملت ایران لبیک گوی رهبر و مقتدایمان سیدعلی خامنه ای هستیم و آن روز که آن امام مدبر فرمان دهد دولت جعلی به اصطلاح اسلامی عراق و شام (داعش) که ساخته دست آمریکا و صهیونیست است را از صحنه روزگار و از جغرافیای هستی محو می کنیم و داعشیان یقین بدانند آن روز در هیچ کجا نشانی از امنیت و آسایش برایشان نخواهد بود.

(علی لعنت الله علی القوم الضالمین)


شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان


ارسال نظرات
پر بیننده ها