خبرهای داغ:
شاه امیریان
حجت الاسلام والمسلمین دهقانی:
با تزکیه نفس است که انسان می تواند مقام های عالی در درگاه خداوند دست پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۰۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام والمسلمین دهقانی استاد حوزه علمیه شیراز و مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر  در کلاس اخلاقی که در جمع کارکنان سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در نمازخانه ناحیه برگزار شد بیان داشت:ماه مبارک رمضان ماه رحمت و بخشش خداوند متعال نسبت به بندگان می باشد.

وی در ادامه به اهمیت و فضلیت شب های ماه مبارک خصوصا شب های قدر با توجه به سوره مبارکه قدر پرداخت و افزود: شب قدر دارای فضائل و برکات بسیار می باشد که در روایات وارده شده هم فضیلت این شب از هزار ماه بالاتر می باشد که باید از خداوند جهت درک این شب ها یاری بخواهیم.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی در ادامه به رحمت خداوند در ماه مبارک رمضان پرداخت وگفت: رحمت خداوند در ماه مبارک رمضان بسیار گسترده است که شامل همه چیز می شود و رحمت خداوند در این ماه حتی از باران الهی نیز گسترده تر می باشد.

این روحانی برجسته شمال غرب شیراز در ادامه به فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی در خصوص رحمت خداوند اشاره نمود و خاطر نشان کرد: امام سجاد(ع) با آن همه مقام و شان و بزرگی در ماه مبارک رمضان در دعای ابوحمزه می فرماید خدایا هرچه به خود نگاه می کنم  چیزی ندارم در برابر بزرگی تو و هر چه ما داریم به فضل و کرم تو می باشد  و رحمت تو بر همه چیز احاطه دارد.

وی در پایان رسیدن بندگان به رحمت و کرامت خداوند خصوصا در این ماه مبارک رمضان را مراقبت و مواظبت  دانست و تاکید کرد: با تزکیه نفس است که انسان می تواند مقام های عالی در درگاه خداوند دست پیدا  کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها