در ویژه‌ برنامه فصل نیایش صورت می‌گیرد
همزمان با اجرای ویژه برنامه فصل نیایش در بوستان المهدی(عج) چهره 30 شهید در 30 شب از ماه مبارک رمضان به هنر نقاشی نگاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۷۰۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، لیلا محمودزاده هنرمندی که هر شب چهره یک شهید منطقه 9 را به سبک سیاه قلم و تنها با استفاده از یک قلم چهره این شهدا را نقاشی می‌کند، گفت: با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش در طول برگزاری جشن‌های ماه مبارک رمضان در بوستان المهدی(عج) روی استیج حضور پیدا می‌کنم و در برابر دیدگان مردم هر شب چهره یک شهید منطقه 9 را نقاشی می‌کنم.

وی ادامه داد: نقاشی چهره شهدا برای من یک نعمت و افتخار بزرگی است که از سوی خداوند به من هدیه شده و واقعاً با نقاشی کشیدن چهره شهدا حس و حال عجیبی به من از سوی خدا هدیه داده می‌شود.

این هنرمند در حوزه نقاشی بیان کرد: 20 سال است به هنر نقاشی مشغول هستم، اما تا حالا این چنین ذوق و علاقه‌ای را به این هنر نداشتم و با نقاشی کشیدن جهره شهدا واقعاً علاقه‌مندی‌ام به این هنر زیبا بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شب پایانی برگزاری فصل نیایش از 30 چهره شهید منطقه 9 که در طول 30 شب از این برنامه نقاشی کشیدم رونمایی می‌شود.

محمودزاده افزود: هر شب یک عکسی از شهدای والامقام در اختیارم قرار می‌دهند و در طول زمان‌های 3 تا 4 ساعت این چهره‌های زیبا را به‌صورت سیاه قلم نقاشی می‌کنم.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66688553 تماس بگیرند.

ارسال نظرات