برپایی غرفه‌های مشاوره خانواده و تربیت فرزند در «شب‌های نورانی»

غرفه‌های مشاوره خانواده، تربیت فرزند، ازدواج و انتخاب همسر، پاسخگویی به مسائل شرعی و ... جزو بخش‌هایی است که در نمایشگاه «شب‌های نورانی» به آن پرداخته شده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۶۹۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف گفت : خیمه‌های معرفت نمایشگاه شب‌های نورانی مصلای امام خمینی(ره) که به همت این سازمان برپا شده است، با بیشترین غرفه در زمینه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات شرعی آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی متقی، دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب گفت: فضایی در حدود 300 متر مربع به این بخش اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه قسمت عظیمی از این بخش، ویژه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات شرعی بازدیدکنندگان اختصاص یافته است، تاکید کرد: غرفه‌های این بخش شامل مشاوره خانواده، مشاوره تربیت فرزند، مشاوره ازدواج، مشاوره وقف و مشارکت در ساخت بیمارستان تخصصی سرطان، پاسخ به شهبات، پاسخگویی به سؤالات شرعی و غرفه‌ای اختصاص به تصحیح نماز هستند.

موسوی عنوان کرد: این غرفه‌ها با حضور آقایان کارشناس طلبه و دارای تحصیلات حوزوی و همچنین در کنار آنها از حضور چند نفر از بانوان کارشناس و متخصص  استفاده شده است تا  به سؤالات شرعی و شبهات بانوان پاسخ دهند.

دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص تابلوهایی که مقابل بخش قرار داده شده است و شامل مضامین قرآنی و اخلاقی هستند، گفت: این تابلوها دارای یک سیر بحث است که حدود 20 تابلو است که سبک زندگی قرآنی را از طریق آیات و روایات و به صورت مضمونی آورده شده است و همچنین این تابلوها همراه با بیان داستانک‌های اخلاقیست که باعث جذب بیشتر خواننده می‌شود.

وی افزود: در روزهای ابتدایی نمایشگاه طبیعتاً با کمی بازدیدکنندگان روبرو هستیم اما با تبلیغات صورت گرفته، استقبال بهتر شده است.

نمایشگاه شب‌های نورانی تا 23 ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای عمومی بازدیدکنندگان و قرآن‌دوستان است.

ارسال نظرات