جمعی از بسیجیان دانشگاه صوفی رازی در پیرامون وقایعه ی اخیر دانشگاه به با انتشار بیانیه ای وقایع اخیر صورت گرفته در این دانشگاه را محکوم کردند .
کد خبر: ۸۵۳۴۶۸۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ دانشجویان دانشگاه صوفی زنجان با انتشار بیانیه ای وقایع اخیر صورت گرفته در این دانشگاه را محکوم کردند .
متن بیانیه به شرح ذیل است :
بسمه تعالی
دانشگاه برای هر کشوری، در واقع همه چیز است.دانشجو،تضمین کننده ی فردای هر جامعه است درواقع از روی دانشجوی امروز میشود فردای هر جامعه را شناخت یا حدس زد. آن کسانی که با نیت ریشه کن کردن ایمان دینی در کشور ایران به دانشگاه پرداختند ومحیط دانشجویی را به تفکرات ضد دینی یا اوهام ضد دینی یا سرگرمی های ضد دینی آلوده کرده اند خیلی خوب فهمیدند که چیکار می کنند و برای اجرای هدف پلیدشان حقا بر روی نقطه ی اصلی تکیه کرده اند…….
(مقام معظم رهبری ۱۸/۹/۱۳۷۴ )
در روزهای اخیر در سطح دانشگاه و در ایام امتحانات شاهد برخورد بسیار زننده ی تعدادی از مراقبین با دانشجویان عزیز بودیم که عدم توجه به موقع مسئولین محترم دانشگاه باعث آن گردید که پا را فراتر گذاشته علاوه بر اهانت به شخصیت دانشجو به ارزش های او نیز اهانت کنند و این در شرایطی بود که مسئولین اگر واقعا دغدغه ی جلو گیری از تقلب داشتند با تفکیک محل امتحانت خوهران و برادران میتوانستند با ایجاد شرایط اسلامی و مناسب و سالم جلوی بسیاری از مشکلات را گرفته و یک حرکت ارزشی را نیز در دانشگاه رقم بزنند ما بسیجیان دانشگاه صوفی از مسئولین دانشگاه تقاضای برخورد قاطع و انقلابی با حراست و عوامل اهانت به دانشجویان خواهر محجبه را داریم ، تا باب هرگونه اقدام هنجار شکن و بی قانون در مورد دانشگاه متوقف گردد.

ارسال نظرات