خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:
جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: پیکر پدر شهیدان محمدرضا و محمود کبیری صبح فردا تشیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۶۴۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

سرهنگ عباس برزگرابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج از برگزاری مراسم تشییع جنازه پدر شهیدان کبیری، 10 صبح فردا از مقابل امام زاده اسماعیل تا امام زاده حسین(ع) خبر داد.

 وی گفت: خانواده شهدای کبیری 4 برادر بودند که همزمان در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و دو تن از آنان به فیض شهادت نائل شدند.

سرهنگ برزگر ابراهیمی ادامه داد: خانواده کبیری از خانواده‌های برجسته، متدین و مومن استان هستند که همه ما زیر دین آنان قرار داریم و پدر این خانواده نیز مرد متدین و اسلام مدار بود که با اخلاق ویژه و برجستشان فخر جامعه محسوب می شدند.

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: مادر این خانواده با اینکه سالخورده هستند بسیار فهیم و سخنورند و نمونه یک بانوی کامل در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند چرا که عزیزترین دارایشان محمد رضا و محمود کبیری را، فدای اسلام و انقلاب کردند.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین از دیگر فرزندان ایشان سردارکبیری هستند که از نیروهای برجسته و کار آمد سپاه می باشند، دیگر پسر این خانواده با اینکه جانباز هستند تنها فردی در کل کشور محسوب می شوند که در برابر اشراری که می خواستند به بانک دستبرد بزنند ایستادگی کرد.

برزگر در ادامه خاطر نشان کرد: مراسم  تشیع این پدر بزرگوار با حضور مقامات نظامی و کشوری استان برگزار خواهد شد، و از تمامی هم استانی‌های عزیز دعوت به عمل می‌آید تا برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم حضور به هم رسانند.

 1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها