عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به اعتراض پرستاران:

نگرانی‌ها در مورد شیوه پرداخت‌ها در وزارت بهداشت هنوز پابرجاست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مواضع متفاوتی از سوی مسئولان وزارت بهداشت اعلام می‌شود گفت: هنوز نگرانی‌ها در مورد شیوه پرداخت‌ها و نظام هماهنگ پرداخت حقوق به قوت خود باقی است.
کد خبر: ۸۵۳۴۶۱۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین فرهنگی شیوه پرداخت‌ها و نظام هماهنگ پرداخت حقوق در کشور و از جمله وزارت بهداشت را نگران‌کننده دانست.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات پرستاران برخی مراکز درمانی در روزهای اخیر و نیز نحوه مدیریت بهداشت و درمان یادآور شد: مدیریت بهداشت و درمان کشور در مجموع مدیریتی انتقاد برانگیز است.

 وی افزود: در کنار کارهای خوب شیوه‌های نادرستی در تامین منابع صورت گرفت و موجب اعتراضاتی در داخل و خارج مجموعه وزارت بهداشت شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع متفاوتی از سوی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود اما تاکنون وزارت بهداشت نتوانسته است مسائل را کنترل و به خوبی مدیریت کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هنوز نگرانی‌ها در مورد شیوه پرداخت‌ها و نظام هماهنگ پرداخت حقوق به قوت خود باقی است.

مجلس آینده مجلس خدمتگزاران خالص به مردم است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد پیش‌بینی خود از ترکیب مجلس آینده خاطر نشان کرد: در مجلس آینده، ملاک رویکرد مردم است و مردم با رویکرد خود نمایندگان را انتخاب کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مردم به همان سمت خدمت خالصانه پیش خواهند رفت و نمایندگانی را انتخاب خواهند کرد که در تداوم خدمت به آنان تلاش می‌کنند.

متاسفانه دستگاه‌های دولتی از جمله وزارت راه‌ در نوسازی بافت‌های فرسوده  فعال نبوده‌

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید با توجه به اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده شاهد ورود جدی‌تر دستگاه‌های مسئول در این زمینه باشیم، گفت: متاسفانه وزارت راه‌ و شهرسازی چندان در این زمینه فعال نبوده‌اند.

فرهنگی با بیان این مطلب که در ضرورت احیای بافت فرسوده هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: باید بسته‌های تشویقی تاثیرگذار و تسهیلات مالی خوبی از سوی دست‌اندرکاران به ویژه دولت در این خصوص در نظر گرفته شود.
وی به ضرورت هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف در این امر تاکید کرد و بیان داشت: متاسفانه اقدام مستمری در احیا بافت‌های فرسوده صورت نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عمده‌ترین تسهیلات در نوسازی بافت‌های فرسوده را بعد مالی دانست و افزود: باید شاهد بخشودگی‌های عوارض به صورت جدی از سوی شهرداری و شورای شهر در این زمینه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار