برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در حاشیه نمایش «فصل شیدایی»

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی با عرضه کتاب، محصولات فرهنگی، پوشاک و تولیدات هنری، مخاطبان را به استقبال از نمایش میدانی «فصل شیدایی» می‌برد و سالن انتظار این نمایش به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۵۳۴۶۰۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، عرضه و فروش کتاب‌های مذهبی و اعتقادی با 25 تا 50 درصد تخفیف، برپایی نمایشگاه عکس نمایش فصل شیدایی، ارائه پوشاک اسلامی، عرضه محصولات فرهنگی ـ هنری، فروش لوازم‌التحریر و آشنایی با روش‌های موفقیت و شادکامی در زندگی اسلامی از بخش‌های نمایشگاه جنبی «فصل شیدایی» است.

در بخش کتاب این نمایشگاه، بیش از 400 اثر از ناشران مختلف کشور گرد هم آمده است که با تخفیفی معادل حداقل 25 و حداکثر 50 درصد به مخاطبان این نمایش میدانی عرضه می‌شود. کتاب‌هایی از دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، پرفروش‌هایی از سوره مهر و کتبی در حوزه‌های ازدواج، روانشناسی، مهدویت، دشمن‌شناسی، رسالاتی از مراجع عظام تقلید، ادعیه، قرآن کریم و ... در این نمایشگاه عرضه می‌شود که بعضی از آن‌ها به صورت نیم‌بها و ارزش اصلی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی که برای مخاطبانی از گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان طراحی شده است، حدود سه ساعت از ساعت 18 و 30 دقیقه تا زمان آغاز نمایش «فصل شیدایی» پذیرای علاقه‌مندان است. بینندگان نمایش، پس از پذیرش می‌توانند از این نمایشگاه فرهنگی دیدن کرده و پس از آن، خود را برای نماز جماعت و افطاری ساده‌ای که برایشان پیش‌بینی شده، آماده کنند.

نمایش «فصل شیدایی» در شب‌های ماه مبارک رمضان، به استثنای شب‌های قدر در منطقه کوهستانی ابتدای جاده لشگرک اجرا می‌شود و هر شب،‌ پذیرای بیش از 5 هزار تن از شهروندان است.

فصل شیدایی را سعید اسماعیلی کارگردانی و رسالت بوذری آن را روایت کرده است. این نمایش بزرگ، میدانی و چندرسانه‌ای از سوی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) و با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج تهیه شده و در اجرای آن، ناحیه مقاومت بسیج جماران مشارکت داشته است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش، می‌توانند عدد 1 را به سامانه 3000419 بفرستند و یا در پایگاه رسمی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) به نشانی www.mohanna.ir بلیت رایگان این نمایش را رزرو کنند.

ارسال نظرات