خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خواستار به‌روزرسانی برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۹۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، حجت‌الاسلام رضا نفری در نشستی که صبح امروز با هیئت‌امنایامامزاده علی‌اکبر (ع) شهرستان آرادان برگزار شد،گفت: اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه نیازمند حمایت و استقبال همگانی، به‌ویژه از سوی مسئولین است.

وی افزود: ایام پر خیروبرکت ماه مبارک رمضان به‌عنوان بهترین فرصت برای انجامفعالیت‌های فرهنگی در جوار امامزادگان است و هیئت‌امنای بقاع متبرکه باید با کمک مردم و مسئولین در اجرای هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌هابکوشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان یادآور شد: همزمانیایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات تابستانی می‌تواند یک امتیاز مثبت برای آستان مقدس امامزادگان محسوب شوند تا با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بر میزان زائرین و مراجعین امامزادگان بیفزایند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید تلاش کنند تا برنامه‌های فرهنگی شهرستان را به سمت بقاع متبرکه سوق دهند و هیئت امامزادگان نیز در فراهم کردن امکانات مناسب جهت برگزاری و اجرای برنامه‌ها حداکثر توان خود را به کار بگیرند.

حجت‌الاسلام نفری تأکید کرد: با آغاز موج گسترده سفرهای تابستانی، پس از ماه مبارک رمضان، باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مسافرین جهت استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه دچار مشکل و کاستی نشوند و حداکثر امکانات رفاهی و اسکان در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری هیئت‌امنای بقاع متبرکه شهرستان‌های گرمسار و آرادان ادامه داد: اعضای محترم هیئت‌امنای بقاع متبرکه در جهت جذب جوانان و نوجوانان و استفاده از ظرفیت بالای آن‌ها بکوشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها