خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی برنامه های بوستان سلامت بسیج مساجد و محلات حوزه های خاتم الانبیا(ص) و ولایت سپاه شاهرود در محل اتاق جلسات کانون جوانان بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۹۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این جلسه که با حضور مسئولین فرهنگی اجتماعی، تعلیم وتربیت سپاه و فرماندهان حوزه های خاتم الانبیا(ص) و ولایت و دست اندرکاران بوستان های سلامت پارک های آبشار،شهدای محراب،کودک و ولایت برگزار شد در خصوص نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و تربتی و معرفتی و بصیرتی بحث و تبادل نظر انجام شد.

احمد حسین پور مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرائی بوستان های سلامت در سخنانی اهداف برپائی بوستان سلامت را ایجاد فضای شاد و مفرح و در عین حال اسلامی برای خانواده ها و مکانی ناامن برای معظلات اجتماعی و ناهنجاریها جامعه و افراد ناباب عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم برنامه هایی اثرگذار و ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی و عین حال روشنگر برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و زندگی تهی آن برگزار کرد.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود نیز در این جلسه با تاکید بر بصیرت و معرفت افزایی در قالب این بوستان ها گفت: باید تفکرات فرهنگ ناب اسلام را در این بوستان ها در قالب های مختلف برای خانواده ها بسط و گسترش دهیم و نمونه ای وسیع از برنامه های حلقه های صالحین را در این فضا اجرا كنيم.

وی تصریح کرد: حلقه های صالحین پایگاه ها باید در این بوستان ها حاضر و با استفاده از فضای آماده شده فرهنگی به انجام برنامه های خود بپردازند و تلاش کنند اهداف نظام صالحین را برای خانواده ها بازگو نمایند.

در ادامه این جلسه مشکلات و معایب موجود در بحث بوستان های سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام مرتضوی برگزار و شرکت کنندگان در ضیافت افطاری شرکت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها