خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

مسئولان تمام تلاش خود را در راستای پیشبردحلقه های صالحین به کاربگیرند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: مسئولان تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف حلقه های صالحین به کاربگیرند
کد خبر: ۸۵۳۴۵۹۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین سردارمحمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بعد از ظهر دوشنبه با حضور در جمع مربیان حلقه های صالحی بسیج فرهنگیان بستر و عمق فعالیت این قشر را مورد بررسی قرار داد.

سردار شاهرخی گفت: همه ما تلاش می کنیم تا در پیشبرد اهداف شجره طیبه صالحین نقشی هر چند کوچک داشته باشیم و اینکه تا چه حد در این مسئله موفق بوده ایم را هیچ کس همچون خود ما نمی تواند قضاوت کند.

وی ادامه داد: ارزیابی موفقیت عملکرد به عنوان متولیان امر و افرادی که قریب به 4 سال برای این موضوع تلاش کرده اند به واقع به گردن خود شما است و میزان در ارزیابی نیز خروجی آن است.

فرماند سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: هر چقدر که بتوانیم خروجی قدرتمند تر و آگاه تری را به جامعه ارائه دهیم همان قدر نیز در رسیدن به اهدافی که برای شجره طیبه صالحین تعریف شده است موفق تر عمل کرده ایم.

این مسئول با تاکید بر مسئله انتقادات سازنده گفت:  ازبهترین روش‌هایی که سبب پیشرفت می شود همین گردهمایی ها است که در آن‌ها می توانیم به انتقادات سازنده بپردازید و در نهایت ایده های جدید بگیریم و کارها را به بهترین شکل پیش ببریم.

این مقام مسئول بسیج فرهنگیان و حلقه‌‌های صالحین افراد آگاه درمبحث فرهنگ جامعه می‌باشند، اذعان داشت: تکلیف در این بخش نه دیوان سالارانه بلکه تجربه گرایانه است و تمامی اعمال باید  جدا از بروکراسی اداری صورت گرفته و سرلوحه تمام کارها رضای خداوند و رسیدن به جامعه آرمانی باشد.

وی تاکید کرد: اینکه به عملکرد خود اطمینان داشته باشیم صحیح نیست و سنگ محک واقعی عملکرد و خروجی ما در برابر حجمه های دشمن است که باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم، مبنا ارزیابی را بر پایه برنامه محوری و ماموریت محوری قرار دهیم

گفتنی است در خلال این جلسه مربیان حلقه های صالحین به بیان نظرات، انتقاد و پیشنهادات خود در ارتباط با عملکرد شجره طیبه صالحین در بخش های ذی نفوذ خود و نظرات به صورت جامع پرداختند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها