رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت: وابستگی به دنیا باعث شده است تا آل سعود نوکر آمریکا و اسرائیل باشد و علیه مسلمانان و برای تامین منافع کفار دست به جنایت و مسلمان کشی بزند.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۹۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز با حضور در مرکز تعمیرات سامانه‌های زمین به هوا فرماندهی آماد و پشتیبانی این قرارگاه در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان این مرکز به ایراد سخنرانی پرداخت.

انصاری ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: شاید برای همه این سوال وجود داشته باشد که به چه میزان باید به دنیا توجه داشت و به چه میزان به آخرت و بین این دو باید به کدام بیشتر توجه کرد و پاسخ این سوال را می‌توان از آیات قرآن و احادیث و روایات دریافت کرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: بعضی از انسان‌ها همه همت خود را برای دنیا صرف می‌کنند و دست به هر کاری می‌زنند تا دنیای خود را بسازند که این آسیب بزرگ از نوع نگاه به مساله دنیا و آخرت شکل می‌گیرد در صورتی که قرآن کریم در آیات متعددی در مورد ویژگی‌های دنیا اشاراتی داشته است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره‌های مبارکه نساء، نحل، عنکبوت و حدید در مورد ویژگی‌های دنیا از دیدگاه قرآن تصریح کرد: قرآن کریم دنیا را کوچک و متاع آن را کم و قلیل معرفی می‌کند و آن را محل گذر می‌داند و می‌فرماید دنیا محل بازی و سرگرمی، زینت و خودآرایی، فخر فروشی و اضافه کردن مال و فرزند و وسیله فریب است و وابستگی به دنیا باعث خسران و ضرر می‌شود.

انصاری در ادامه گفت: از نظر قرآن دنیا وسیله‌ای برای معامله با خداوند است و راه بهشت از پلی به نام دنیا گذر می‌کند و وسیله‌ای است برای رسیدن به اهداف والای انسانی و وابستگی بیش از اندازه به دنیا منشا همه خطاها است و این که امروز آمریکایی‌ها خطاهای انسانی بسیاری را در تمام دنیا انجام می‌دهند به خاطر دید دنیایی و مادی آنها است و همین وابستگی به دنیا باعث شده است تا آل سعود نوکر آمریکا و اسرائیل باشد و علیه مسلمانان و برای تامین منافع کفار دست به جنایت و مسلمان کشی بزند.

وی در پایان تاکید کرد: معامله با دنیا و با غیر خدا به تفسیر قرآن معامله بی سودی است و معامله کننده با غیر از خدا دچار خسران و عذاب الهی خواهد شد. 

ارسال نظرات