مسئول فرهنگی اجتماعی حوزه علی (ع) شاهرود گفت: بوستان های سلامت در جهت تحکیم پیوند خانواده ها و ترویج سبک زندگی اسلامی گام بر می دارد.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۷۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
علی رضا ابوالقاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی بوستان سلامت در پارک های شاهرود گفت: بر اساس مأموریتی سازمان بسیج در خصوص موضوعات فرهنگی ابلاغ کرده است طرح بوستان سلامت در قالب احیا فرهنگ های اسلامی و ملی برپا شده است.

وی افزود: دو پایگاه عاشقان ولایت و سیدالشهداء در پارکهای بلوار و شهرک ولیعصر(عج) اقدام به برپایی بوستان سلامت نموده اند که در ماه مبارک رمضان آغاز به فعالیت نموده اند.

ابوالقاسمی خاطرنشان کرد: در بوستان شهرک ولیعصر(عج) جلسه قرائت قرآن و تفسیر آن همه روزه قبل از افطار از ساعت 19 تا قبل از اذان مغرب و عشاء می باشد و پس از برگزاری نماز جماعت در محل بوستان برنامه تا بعد از افطار و از ساعت 22 با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ادامه پیدا می کند.

وی بیان کرد: در بوستان سلامت بلوار برنامه های بوستان بعد از افطار و با برنامه قرائت قرآن شروع و در ادامه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی پایان میپذیرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی حوزه بسیج علی ابن ابیطالب(ع) عنوان کرد: بوستان های سلامت در جهت تحکیم پیوند خانواده ها و ترویج سبک زندگی اسلامی گام بر می دارد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر توجه به فرهنگ گفت: با توجه به گفتمان رهبری این برنامه ها در جهت عمق بخشی به فرهنگ زندگی اسلامی ایرانی و مقابله با فرهنگ منحط غرب برگزار که با استقبال قابل توجه خانواده ها برگزار شده و ما در محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج) با تقدیر و تشکر فراوان اهالی این منطقه مواجهه شده ایم که خواستار کیفی بخشی به برنامه ها حتی را سحرهای ماه مبارک رمضان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها