مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام هنر را مهم ترين و قوي ترين ابزار ايجاد ارتباط و تاثيرگذاري و انتقال فرهنگ عنوان كرد.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۷۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام در جلسه انجمن هنرهاي تجسمي بسيج به تشريح دستورالعمل و اقدامات انجمن هاي هنري ادبي سازمان بسيج هنرمندان پرداخت.

وي، هنر را مهم ترين و قوي ترين ابزار ايجاد ارتباط و تاثيرگذاري و انتقال فرهنگ عنوان كرد و اذعان داشت: دشمن در طي چند سال اخير تمام سعي خود را نموده است تا بتواند با استفاده از جبهه هنر خواسته هاي نامعقول خود را بر ملت ايران تحميل نمايد.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام در بخش ديگري از اظهارات خود ، به سالروز آزادسازي مهران اشاره كرد و عنوان داشت :سازمان بسيج هنرمندان در نظر دارد تا برنامه هاي مختلفي از جمله برگزاري نمايشگاه، محفل شعر و نمايش خياباني را در اين روز برگزار نمايد.

اين مسئول: بر لزوم برگزاري كارگاه هاي آموزشي در سطح شهرستان ها و سطح بندي هنرمندان در سطوح مبتدي ،آماتور و حرفه اي تاكيد كرد و ابراز داشت :يكي از مهم ترين فعاليت هاي پيش بيني شده انجمن هاي هنري ادبي سازمان، نيازسنجي و توجه به مقوله كارگاه هاي آموزشي در شهرستان ها خواهد بود.

گفتمان سازي ولايت ، موضع گيري هنرمندان در مواقع خاص ، ارائه مباحث اعتقادي و بصيرت افزايي در جلسات انجمن ها ،برگزاري نمايشگاه در مناسبت هاي خاص ،معرفي سايت آسمان هنر به هنرمندان عرصه هنرهاي تجسمي استان و آسيب شناسي وضعيت حوزه هنر در استان از جمله مصوبات اين جلسه عنوان شد.

علي پور در پايان اظهارات خود بر بصيرت افزايي بسيجيان در خصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در جلسات انجمن ها و گروههاي هنري تاكيد كرد و ابراز داشت:آنچه خواستار مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) است ، انتخاب فرد اصلح، متعهدو پايبند به نظام مقدس جمهوري اسلامي است و وظيفه هنرمندان ما اين است كه با شناخت بهتر از كانديدها، انتخابي اصلح داشته باشند، چرا كه جريانهاي انحرافي در فرصت آن هستند تا بتوانند با ترفندهاي مختلف بر افكار مردم بويژه جوانان نفوذ كنند و بر پيكره انقلاب اسلامي ضربه وارد نمايند.


ارسال نظرات