وزیر بهداشت با اشاره به بازدیدی که اخیراً از بیمارستان‌های لبافی‌نژاد و شهدای تجریش داشته‌ است،گفت: از مشاهده وضعیت این دو بیمارستان خجالت کشیدم.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۷۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسن هاشمی در مراسم ضیافت افطار شیرخوارگاه آمنه که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: کمک و یاری به دیگران بخشی از فرهنگ دینی ما و امری ارزشمند است و اگرچه امروز کم رنگ شده است اما از اینکه شما در این دنیای سیاست زده به مشکلات انسانی توجه می‌کنید سپاسگذارم.

  1. وی ادامه داد: دولت تلاش کرده است که در قالب اقدامات دو وزارتخانه رفاه و بهداشت قدم‌هایی را بردارد اما ما به شدت گرفتاریم، شخص رئیس جمهور نیز در جلسات هیئت دولت همواره دغدغه محرومان و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها را مطرح می‌کنند و این یکی از دغدغه‌های هیئت دولت است.

وزیر بهداشت با اشاره به بازدیدی که اخیراً از دو بیمارستان شهدای تجریش و لبافی‌نژاد داشته است، گفت: این دو بیمارستان مملو از بیمار بود و برخی بیماران در راهروها بستری بودند و از مشاهده وضعیت آنها خجالت کشیدم.

هاشمی افزود: ما سه درصد از اعتبارات عمرانی را به ساخت بیمارستان و کلینیک اختصاص می‌دهیم که این در مقابل کشورهای همسایه رقم کمی است چه برسد به کشورهای پیشرفت که با آنها فاصله زیادی داریم.

ارسال نظرات