یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس :

رسانه‌ها باید نسخه استکباری از اسلام در قالب داعش را برای مردم تبیین کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: رسانه‌ها باید نسخه استکباری از اسلام در قالب داعش را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۶۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نصرالله پژمان‌فر  اظهار داشت: اساس اسلام‌ستیزی و جریانی که امروز داعش آغاز کرده است تلاش می‌کند چهره زشت و مشمئزکننده‌ای از اسلام به وجود بیاورد و آن هم به دلیل گسترش موج اسلام‌خواهی در دنیاست.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در دنیای امروز که به بن‌بست رسیده بود و چاره‌ای جز قبول دو جریان حاکم شرق و غرب در آن زمان نداشت، این شعار را به دنیا رساند که اسلام تنها راه نجات‌بخش در دنیاست، اگر بشر امروز دچار بن‌بست‌های مختلف شده به دلیل فاصله از گزاره‌های الهی و اسلامی است، این عقاید در گوشه گوشه دنیا برای خود مشتری پیدا کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: بهترین تحلیل در مورد اتفاقات مختلف در دنیا را مقام معظم رهبری فرمودند که« این موج گرایش بیداری اسلام است». برخی این را یک شعار تلقی می‌کردند اما وقتی غبارها کنار رفت مشاهده کردند که اسلام‌خواهی واقعی وجود دارد و این گرایش به اسلام ناب و به تعبیر امام(ره) اسلام ناب محمدی است که امروز جدی‌تر شده است.

وی افزود: بحث اسلام‌ستیزی برای موارد مذکور است که در برنامه‌های استکبار به راه افتاده است، آنها می‌خواهند با جریان‌هایی از جمله داعش نشان دهند اینکه اسلام را نقطه امید می‌دانید اشتباه است و نمونه آن گروه‌هایی هستند که این رفتارهای زشت را انجام می‌دهند،‌آنها داعش را به راه انداختند و امروز در رسانه‌های دنیا می‌خواهند این چهره را از خود نشان دهند تا جلوی موج اسلام‌خواهی را بگیرند.

پژمان‌فر بیان کرد: غرب در حال سازماندهی است که در کشورهای غربی نیز این تئوری را پیاده کنند که چهره منفوری از اسلام نشان دهند اما باید در رسانه‌های خود نسخه استکباری از اسلام را به مردم بشناسانیم و پشت صحنه آنها را رو کنیم، همه رسانه‌ها مسئولند نباید بنگاه‌های دورغ پراکنی باشند وظیفه دارند چهره تقلبی که می‌خواهند از اسلام نشان دهند را بر مردم منطقه و جهان آشکار کنند.

ارسال نظرات