عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جافشانی و خون های پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۴۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
سید مهدی ساداتی عصر روز دوشنبه همزمان با ماه رمضان در دیدار با خانواده دو تن از شهدای روستای قیدو و رباط مراد خمین افزود: در دوران دفاع مقدس پیر و جوان، زن و مرد به فرمان ولایت فقیه در حراست از دین و خاک خود در مقابل دشمن دندان مسلح لبیک گفته تا پای جان ایستادگی کردند.
وی گفت: مسوولان در بازخوانی ایثارگری ها، سیره و منش حماسه های غیورمردانه شهدا و رزمندگان در صحنه های مختلف دوران جنگ تحمیلی مسوولیت بزرگی برعهده دارند.
وی بیان کرد: با گذر از 26 سال از هشت سال دفاع مقدس، هر چه بیشتر ارزش و منزلت رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان برای مردم نمایان می شود.
ساداتی افزود: مردم این شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با تقدیم یکهزار شهید، دو هزار و 500 جانباز و 90 آزاده به وظیفه خود در آن برهه زمانی عمل کردند.
وی ادامه داد: ارج نهادن و پاسداشت حماسه آفرینی های شهدای تاریخ ساز و دیدار با خانواده های شهیدان، وظیفه و مسوولیت تک تک افراد جامعه است.
شهید ابراهیم میرمحمدی اهل روستای قیدو که در سن 20 سالگی درمنطقه شوش دانیال در سال 60 به درج رفیع شهادت نایل شده و شهید ابراهیم محمدی نیز در سال 45 در روستای رباط مراد متولد و در منطقه شلمچه سال 65 به شهادت رسیده است.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی یکهزار و 50 شهید در راه دفاع از کشور تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ارسال نظرات