خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت:سپاه برای پاسداری از اسلام و انقلاب نیازمند فراگیری فرامین قرآنی است به دلیل اینکه معارف قرآنی می تواند سلاحی دینی، اجتماعی و فرهنگی در مقابل دشمنان باشد.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۲۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: منطق قرآن به واسطه تطابق فطری انسان های مستدل مورد قبول واقع شده و دشمن شکن است چرا که در حال حاضر خیانت ها و توطئه های آنان با قرآن هر روز بیشتر می شود.

 تنها راه مقابله با دشمنان ترویج فرهنگ قرآنی است

وی افزود: این موضوع تا جایی پیش می رود که دشمنان این کتاب الهی را پاره کرده و به آتش می کشند در این میان، تنها راه مقابله با آنان ترویج فرهنگ قرآن در راستای قرآن شناسی و عمل به دستورات آن است و این امر در ماه مبارک رمضان که ماه نزول این کتاب الهی است، محقق می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه از انقلاب اسلامی پاسداری می کند تصریح کرد: سپاه برای پاسداری از اسلام و انقلاب نیازمند فراگیری فرامین قرآنی است به دلیل اینکه معارف قرآنی می تواند سلاحی دینی، اجتماعی و فرهنگی در مقابل دشمنان باشد.

به گفته وی، دشمنان سعی دارند کشور را از فرهنگ ایرانی-اسلامی دور کنند ولی موفق نخواهند شد چرا که فرهنگ این کشور با فرهنگ قرآن آمیخته شده است.

زبان گویای دین مبین اسلام، قرآن است

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با بیان اینکه زبان گویای دین مبین اسلام قرآن است تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سر سفره معبود الهی، نه تنها کناهان بخشیده شدخه بلکه دعای مسلمانان نیز مستجاب می شود به بیان ساده تر، ماه مبارک رمضان، ماه تقرب درگاه الهی است.

شجاعی مهر،ایمان و اعتقاد به قرآن کریم، تعمیق معرفت و تعمیم فهم، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در اقشار مختلف جامعه و ترویج آیات و مفاهیم کتاب قرآنی را از اهداف هم افزایی و ارتقاء فعالیت های قرآنی برشمرد.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها