خبرهای داغ:
طرح بوستان سلامت در پارک آبشار مهدیشهر با حضور مسئولان شهرستان و فرماندهی سپاه ناحیه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۵۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
منصور شوقانی، ‌فرمانده سپاه مهديشهر در حاشيه افتتاح طرح بوستان سلامت در پارك آبشار مهديشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در مهديشهر به تشریح اجرای اين طرح پرداخت و با اشاره به ظرفیت و عملکرد بسیج در عرصه های مختلف فرهنگیاظهار داشت: بسیج با هوشیاریو ظرافت خاصی که دارد می تواند از طریق تبلیغات و فضاهای سالم آموزشیدر مکانهای تفریحی با ایجاد فضایی معنوی و ایجاد تعامل و یکدلی در بین کودکان و جوانان فضایی سالم با برنامه هایی متنوع به اجرا درآورد.

وي هدف از اجرای این طرح را ایجاد فضای سالم ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی شهرستان عنوان کرد و افزود: در این فضا مودت و دوستی سالم حاکم بوده و جوانان و نوجوانان در این محیط از برنامه های فرهنگی آموزشی با هدف فراهم آوردن محیطی مناسبدر جهت جذب و تأثیرپذیری در کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر بيان داشت: ارائه الگوهای اسلامی برای تسریع در تحقق جامعه اسلامی و ترویج الگوی اسلامی و ایجاد امنیت و سلامت معنوی در ترویج ارزش های اسلامی و فرهنگ ایرانی در اماکن تفریحی و گردشگری از اهداف مهم این طرح است.

وی از جمله عناوین برنامه های اجرایی بوستان سلامت را برپایی ایستگاه های مشاوره دینی و روانشناسی، اجرای برنامه جنگ شادی، محفل انس با قرآن و برپایی غرفه های محصولات فرهنگی و ورزشی عنوان كرد.

شوقانی با اشاره به اجراي طرح بوستان سلامت در پارك كودك شهميرزاد افزود: برپایی ایستگاه نقاشی و غرفه های فضاهای مجازی و ورزشی و بازی ها و سر گرمی های بومی و محلی و برپایی نماز جماعت از دیگر برنامه های اجرایی بوستان سلامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها