جلسه کارگروه اقتصادی مجمع بسیج شهرستان شاهرود با موضوع کمبودهای تولید و چالشهای آن در مرکز رشد شهید تهرانی مقدم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۴۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فوقانی از اعضاي كارگروه اقتصادي مجمع بسيج شاهرود از اداره جهاد كشاورزي در جلسه کارگروه اقتصادی مجمع بسیج شهرستان شاهرود كه با موضوع کمبودهای تولید و چالشهای آن در مرکز رشد شهید تهرانی مقدم برگزار شد، به ارائه پیشنهاد به دستگاه های بالاتر اشاره کرد و گفت: باید زیر ساخت های تولید آماده و نقدینگی ارتباط صنعت و دولت و نظارت بر تولید و توزیع برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب است توجه ویژه شود چرا که این تنها راه حل برون رفتن ما از شرایط کنونی و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار است.

فوقانی با تاکید بر فرهنک استفاده از کالای ملی تصریح کرد: مصرف کالای ایرانی باید جز اساسی و اصول برای تک تک ایرانیان شود و این باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه ما قرار گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود به عنوان دبیر این جلسه با تاکید بر توجه به اقتصاد مبتنی بر اسلام و نیاز ملی گفت: توجه و تاکید بر بومی سازی اقتصاد و موضوع اقتصاد مقاومتی باید به جد مورد توجه مسئولین و مردم قرار بگیرد.

جواد رضوانی افزود: در اقتصاد مقاومتی ما با توجه به نیاز داخل و تکیه بر نیروی انسانی و منابع ملی در رفع نیازهای داخلی توجه داریم و تلاش می کنیم با سرلوحه قرار دادن شعار(ما می توانیم) به اهداف خود در همه زمینه ها و به خصوص اقتصاد دست یابیم.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در جامعه گفت: همه ما باید در این زمینه تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه بسط و گسترش و از آن طرف تولید کنندگان ما بر کیفیت و توجه به نیاز جامعه و مشتری خود تاکید داشته باشند.

رضوانی چالش اصلی کالای ایرانی را عدم کنترل و بازرسی مناسب بر تولید داخلی عنوان کرد و گفت:شناسایی اقلام قابل رقابت با کالای خارجی و برندسازی و کمک صداوسیما برای تبلیغ کالای ایرانی و آموزش تولیدکنندگان برای تولید درست و استاندارسازی از ضروریات موضوع تولید ملی است.

در این جلسه اعضا در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی و اهمیت تولید بحث و ارائه نظر نموده و متفق القول بر فرهنگ سازی ملی در استفاده از تولید داخل بین مردم و مسئولین تاکید کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها