خبرهای داغ:
پیکر سردار دکتر محمدرضا صلواتی زاده” صبح روزگذشته در میان غم و اندوه مردم شهید پرور؛ اقشار مختلف مردم و همرزمان آن مرحوم از میدان مادر تا گلزار شهیدآباد دزفول تشییع و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۲۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخوزستان:سردار دکتر ” حاج محمدرضا صلواتی زاده” فرمانده شجاع گردان خط شکن عمار، لشکر هفت حضرت ولی عصر(عج) پس از سالها تحمل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در بیمارستان لواسانات تهران ،به یاران شهیدش پیوست.
پیکر این عزیز بر روی دست های  خیل مردم شهید پرور دزفول، همرزمان، فرماندهان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، طلاب، روحانیون، علما، دانشجویان و جمعی از مسئولین شهرستان و فرماندهان ارشد نظامی از میدان مادر این شهر تا گلزار شهید آباد دزفول تشییع و در جوار سردار شهید "سید جمشید صفویان” فرمانده گردان خط شکن بلال به خاک سپرده شد.
 سردار دکتر "محمدرضا صلواتی نژاد، متولد سال ۱۳۳۹ و در حالی که تنها ۲۰ سال داشت، با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل شتافت و تمام طول دوران دفاع مقدس در جبهه های پدافندی حضور بسیار مؤثر و فعالی داشت.
 صلواتی زاده در زمان هشت سال حضور خود در جبهه ها، فرماندهی گردان خط شکن عمار را به عهده داشت و در این زمان جراحات و صدمات زیادی دیده و به شدت شیمیایی شد.
این  بزرگوار پس از دوران دفاع مقدس مدارج علمی خود را تا مقطع دکترا ادامه و جزو اساتید مجرب دانشگاه امام حسین(ع بود که در این مدت اقدامات پژوهشی و علمی بسیاری را انجام داد
سرانجام حاج محمدرضا صلواتی‌زاده فرمانده دلیر گردان عمار لشکر هفت حضرت ولیعصر(عج) پس از تحمل سالها جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در سن ۵۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به برادران و همرزمان شهید خود پیوست

ارسال نظرات
پر بیننده ها