خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: درون نظام اسلامی محاوره‌هایی که از رژیم صهیونیستی با نام اسرائیل یاد می‌کند شنیده می‌شود به همین علت باید فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه افزایش انزجار مردم از این رژیم داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۶۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت‌الله لطفی دوشنبه‌شب در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن همایش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، بابیان اینکه اقدامات مناسبی به مناسبت گرامیداشت هفت تیر در استان قم انجام شده است اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در این مراسم‌ها آن‌گونه که انتظار داشتیم حضور نداشتند و این مسئله نیازمند بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه خانواده شهدای هفتم تیر نیز در مراسم‌ها حضور نداشتند مطرح کرد: در مراسم غبارروبی مزار شهدای 7 تیر نیروهای نظامی و انتظامی پیشانی این برنامه فرهنگی بودند در صورتی که حضور دیگر اقشار در این برنامه‌ها باید بیشتر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با توجه به وضعیت کشورهای منطقه خواسته استکبار در حاشیه قرار گرفته است هرچند یهودی‌سازی قدس نیز در حال انجام بوده و درون نظام اسلامی محاوره‌هایی که از رژیم صهیونیستی با نام اسرائیل یاد می‌کند شنیده می‌شود به همین علت باید فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه افزایش انزجار مردم از رژیم صهیونیستی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات کشورهای استکباری در منطقه به‌منظور به فراموش کردن جنایات رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: چرایی حمایت از غزه و فلسطین باید برای مردم تبیین شود تا روز جهانی قدس سال جاری با سال‌های گذشته متفاوت باشد.

لطفی بابیان اینکه محل و شیوه جمع‌آوری کمک‌های مردم یکی از معضلات راهپیمایی‌های روز قدس در سال‌های گذشته بوده است ابراز کرد: در سال گذشته این مشکل برطرف شد و ترافیک جمعیتی راهپیمایی به سمت مناسبی هدایت شد.

وی خاطرنشان کرد: امکانات دستگاه‌های مختلف با ملاحظات مسائل شرعی در راستای رفاه مردم باید در روز قدس مورد استفاده قرار گیرد.

لطفی با تأکید بر اینکه جنایات وهابیت در یمن شدیدتر از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است یادآور شد: مسیر حرکت راهپیمایی روز قدس امسال از مناطق 10 گانه شهری به سمت میدان شهید مطهری، خیابان اراک، پل حجتیه، چهارراه شهدا و حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مشارکت دستگاه‌های مختلف امدادی تأکید کرد و گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم هماهنگی نیروهای انتظامی با عوامل اجرایی گرامیداشت روز قدس باید افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه کلان‌شهر قم در روز جهانی قدس یک راهپیمایی بیشتر نخواهد داشت ابراز کرد: با همکاری شهرداری قم ظرفیت مناسبی برای انتقال مردم پردیسان به محل راهپیمایی مهیا می‌شود؛ حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی واحد نباید در نقاط مختلف شهر قم تقسیم شود.

لطفی ادامه داد: امکانات مورد نیاز راهپیمایی از جمله خودروها باید برای خدمات‌رسانی به مردم در روز جهانی قدس آماده‌سازی شود تا بتوانیم نیازهای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی را برطرف کنیم.

وی بابیان اینکه نیازمندی‌های مراسم روز جهانی قدس به‌صورت دستور و مصوبه این شورا به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌شود عنوان کرد: مسیر راه‌پیمایی روز قدس باید از تبلیغات غیرضروری پاک‌سازی شود و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز نباید در این مسیر باشد.



ارسال نظرات