در موسسه صوفی رازی اتفاق افتاد؛

برداشتن چادر از سر دانشجوی دختر ممتاز به بهانه تقلب

حجاب چادر یکی از دانشجویان ممتاز موسسه غیر انتفاعی صوفی رازی به بهانه تقلب برداشته شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۵۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، مدتی است موضوع هتک حرمت دانشجویان چادری به بهانه جلوگیری از تقلب در امتحانات در برخی از دانشگاه های زنجان به صورت ممانعت از حضور و درخواست برداشتن چادر توسط مسؤولین برگزاری امتحانات مطرح شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که در جلسه امتحان دانشجویان این دانشگاه یکی از مراقبین به خاطر وجود شائبه تقلب اقدام‌به کشیدن چادر از سر یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه می نماید که با مقاومت وی مواجه می شود. اخبار رسیده مؤید این قضیه است که مراقبین دانشگاه با توجه به اعتراض دختران مانتو پوش مبنی بر حمل تقلب توسط دختران چادری اقدام به این عمل غیر اخلاقی نموده است .

این دانشجوی دختر که بنابر شنیده ها جزو دانشجویان ممتاز دانشگاه به شمار می رود وقتی قضیه را از مسئولین پیگیر می شود به نتیجه ای نمی رسد . بر اساس گفته های دانشجویان‌ این موسسه آموزشی گاهی اتفاق افتاده است که مسئولین از مراقبین درخواست نموده اند تا در قضیه تقلب دانشجویان سخت گیری به عمل نیاید تا بر تعداد ورودی های این دانشگاه افزوده شود .

گفتنی است؛ این موضوع در حالی رخ داده است که در بند۴/ج آیین نامه کمیته انضباطی وزارت علوم آمده است؛توهين به شعائر و مقدسات اسلامي يا ملي ، ادیان رسمی کشور و یا ارتكاب اعمالي برضد نظام جمهوري اسلامی(مانند تظاهر به روزه خواری ، توهین به حجاب ، فحاشي ، شعارنويسي ، پخش اعلاميه و نظایر آن ) تخلف محسوب می شود و متخلف ، به يكي از تنبيهات مندرج در بندهاي ۱ تا ۸ ( به جز بند ۶ ) آیین نامه محكوم مي شود.

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار