مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد؛

قریب به هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد بدون سرپناه هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: حدود هزار خانوار تحت حمایت این نهاد افاقد مسکن و سرپناه هستند.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۳۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: حدود هزار خانوار تحت حمایت این نهاد افاقد مسکن و سرپناه هستند.

محمد اکبری با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد موفقیت طرح های خود را مدیون همکاری و مشارکت خیرین می داند، اظهار داشت: نزدیک به هزار خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن و سرپناه، یک هزار خانوار فاقد لوازم سرمایشی، 700 خانوار فاقد لوازم گرمایشی، یک هزار خانوار فاقد حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه هستند که امیدواریم با همکاری بیش از پیش نیکوکاران، مشکل عزیزان هم مرتفع گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزدگفت: طی یک دهه گذشته نزدیک به 3 هزار خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد صاحب خانه شدند.

محمد اکبریخاطرنشان کرد: هزینه کرد ساخت این تعداد واحد مسکونی از محل اعتبارات دولتی، سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جمهور به استان تأمین شده است.

وی مشکل مسکن خانواده های نیازمند را یکی از بزرگ ترین دغدغه های مجموعه کمیته امداد ذکر کرد و گفت: برخی از مددجویان به دلیل ناتوانی در تهیه مسکن و نداشتن درآمد کافی، مجبور هستند که در محل های نامناسب شهرها و روستاها زندگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزددر بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مشکل معیشت، درمان و سلامت، تأمین جهیزیه، ازدواج و غیرو از مشکلات عدیده مددجویان است که کمیته امداد به تنهایی قادر به حل آنها نیست و تحقق آن منوط به مشاکرت خیرین و نیکوکاران است.

منبع:کمیته امداد امام خمینی یزد



ارسال نظرات
آخرین اخبار