خبرهای داغ:
رییس هیأت کاراته بسیج استان گفت: درخشش در مسابقات قهرمانی بسیج کشور مهمترین اولویت کاری ماست و به دنبال حضور موفق در این مسابقات هستیم.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۸۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن زارعی اظهار داشت: در نخستین گام برای حضور درخشان در رقابت های بسیج کشور باید تیم منتخب استان را تشکیل دهیم که در این راستا مسابقات قهرمانی استان برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور در نیمه دوم مرداد ماه افزود: زمان اندکی برای آماده سازی تیم در اختیار داریم و بر همین اساس سعی داریم پس از برگزاری مسابقات استانی، تمرینات تیم منتخب را هرچه سریع تر آغاز نماییم.

رییس هیأت کاراته بسیج استان، برگزاری کلاس های مربیگری، داوری، کارگاه های آموزشی و سمینارها علمی مرتبط با کاراته را از دیگر برنامه های این هیات در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: در آینده نزدیک اعضا و همچنین کمیته های مختلف این هیات معرفی خواهند شد.

محسن زارعی ضمن تشکر از حمایت های رسول فلاح رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اظهار امیدواری کرد: با همکاری هیأت کاراته استان فارس و حمایت های تربیت بدنی بسیج استان بتوانیم در سال جاری برنامه های این هیات را با موفقیت به اجرا در آوریم و در نهایت به اهداف خود دست یابیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها