معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشنواره عکس جزخوانی قرآن استان بوشهر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری جشنواره عکس جزخوانی قرآن در آینده نزدیک در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۶۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سهراب انبارکی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداست، گفت: بهترین غذای روح در ماه مبارک رمضان خواندن قرآن است.

انبارکی با بیان اینکه این بهترین زمانی است که ما بتوانیم در مفاهیم بلند قرآن کریم تامل کنیم، افزود: چرا که بهترین کتاب برای هدایت بندگان خدا قران کریم است.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص در عمل سبب اوج برنامه ترتیل‌خوانی شده و بازتاب آن را به خوبی در سراسر کشور و حتی جهان می‌بینیم، ادامه داد: در شرایط کنونی ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمیق باورها و ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تولیدات فکری و معنوی برای اجتماع کار ارزشمندی است که در این برنامه قرآنی تحقق یافته است، تصریح کرد: تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی متنوعی در برنامه جزخوانی قرآن طراحی شود.

انبارکی اضافه کرد: مفاهیم قرآنی باید در قالب مفاهیم هنری به جامعه ارایه شود و در همین راستا بسیج هنرمندان نیز برنامه‌های مناسبی در رشته‌های خوشنویسی، شعر و عکس برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی یک حرکت شتابان و رو به جلو است که باید زوایای مختلف آن برای مردم تبیین کرد، یادآور شد: همچنین جشنواره عکس جزخوانی قرآن استان بوشهر نیز به زودی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار