مسئولین بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با امام جمعه کرج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۶۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در این دیدار که بعد از ظهر امروز در دفتر امام جمعه کرج صورت گرفت مسئولین سازمان بسیج سازندگی و همچنین مسئولین سازندگی نواحی دهگانه حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع)  استان البرز گزارشی در چهار محور اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، عمرانی و محرومیت زدایی ارائه کرد.

علی ترکاشوند از ایجاد 700 واحد تولیدی در سال 93 در عرصه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان خبر داد.

وی در ادامه به مباحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : تعداد 12 نمایشگاه عرصه مستقیم کالا در جهت حمایت از تولید کننده و کوتاه نمودن دست واسطه گران برپاشد.

مسئول بسیج سازندگی استان در خصوص فعالیت های عرصه کشاورزی گفت : تعداد 15 هزار اصله نهال در استان البرز کاشته شد که به جهت بیابانزدایی در شهر هشتگرد این تعداد به بیش از 1000 اصله به این شهر اختصاص یافت .

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی افزود: ساخت خانه عالم، مسجد، حسینیه، غسالخانه ، زیباسازی مدارس  و دیگر فعالیت ها از جمله خدماتی بود که توسط جهادگران البرزی در مناطق محروم البرز و دیگر استان های کشور ارائه شده است.

در پایان این دیدار آیت الله حسینی همدانی سید محمد مهدی حسینی همدانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های بسیج سازندگی و همکارانشان ، این فعالیت ها را امری ماندگار دانست و گفت : فعالیت های جهادی جوانان لازمه یک مدیریت جهادی صحیح است که بتوان جامعه را در راه پیشرفت سوق داد.


ارسال نظرات