خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری 100 نفر افراد متظاهر به روزه‌خواری خبر داد و گفت: این افراد تظاهر به روزه‌خواری کرده و نسبت به ماه مبارک رمضان بی‌حرمتی کرده بودند که به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۶۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رسول مرادی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا و تعطیل شدن مدارس و شروع مسافرت‌های تابستانی مسافرانی را داریم که به همدان می‌آیند که تعداد مسافران در ماه مبارک رمضان تقلیل پیدا می‌کند و این امر طبیعی است اما افراد باید تمامی موازین شرعی از جمله عدم تظاهر به روزه‌خواری و حجاب خود را رعایت کنند و حرمت این ماه را نشکنند.

وی در ادامه گفت: افرادی که بدحجاب باشند برابر ماده 638 مجازاتی برای آنها تعیین شده و کسی که رعایت حرمت ماه مبارک رمضان را نداشته باشد و موازین شرعی را رعایت نکند و اقدام به ترویج مدگرایی و ترویج تاثیرات ماهواره کنند و به نوعی بی‌حرمتی به قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند مجازاتی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: هدف مجموعه انتظامی امر به معروف، تذکر و راهنمایی افراد بوده که در این راستا اقدام به نصب بنر برای ترویج حجاب و دوری از مدگرایی کرده چرا که دشمنان جنگ نرم را در پیش گرفته و زنان و دختران ما را هدف قرار داده‌اند بنابراین باید جلوی این سوء استفاده‌ها را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان همدان دین‌مدار و دارالمجاهدین هستند و کمتر افرادی در سطح شهر دیده می‌شود که حجابشان را رعایت نکرده و اقدام به ترویج بدحجابی کنند اما با این تفاسیر مجموعه انتظامی پیشتاز بوده و اقدام به امر به معروف می‌کند.

سرهنگ مرادی از دستگیری 100 نفر افراد متظاهر به روزه‌خواری خبر داد و گفت: این افراد تظاهر به روزه‌خواری کرده و نسبت به ماه مبارک رمضان بی‌حرمتی کرده بودند که به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: این افراد بعد از اعمال مجازات تعهد دادند که دیگر تظاهر به روزه‌خواری نکنند و تعداد قلیلی از آن‌ها نیز همچنان تحویل مراجع قضایی هستند.

گفتنی است؛ بر روی بنرهایی که در سطح شهر نصب شده مجازات درنظر گرفته شده برای بدحجابان 10 روز تا دو ماه حبس و 50تا 500 هزار ریال جزای نقدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات