خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مسئله تهدید نسل در کشور باید جدی گرفته شود، گفت: از نظر فرهنگ بسیار ضعیف هستیم و آنچنان مشغول اقتصاد شدیم که این مسئله فراموش شده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۵۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در مراسم پاسداشت حماسه حضور به مناسبت 24 خرداد، دومین سالروز انتخاب دولت تدبیر و امید اظهار داشت: مدیران و مسئولان گاهی دلگرم به پیروزی‌ها شده و از مشکلات و نابهنجاریهای جامعه غافل می‌‏شوند که این مسئله باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه هیچ مسئولیتی اولیا دین را از مسئولیت دیگر غافل نمی‌کرد، افزود: بحران اقتصادی در ایران جدی بوده و این در حالی است که سیاستهای اقتصاد مقاومتی در ایران نهادینه نشده است.

محمدی عنوان کرد: سال گذشته مقام معظم رهبری در زمان نامگذاری سال اعلام فرمودند فرهنگ و اقتصاد که ایشان تاکید کردند که البته فرهنگ مقدم بر اقتصاد است و این مسئله باید در اولویت مدیران نیز قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه کشورهایی که غول اقتصاد هستند فرهنگ منحطی دارند، تصریح کرد: 5 میلیون دختر در کشور داریم که شانس ازدواج برای آنها وجود ندارد و باید نسبت به این مسئله حساسیت نشان داد.

امام جمعه همدان با تصریح بر اینکه مسئله تهدید نسل در کشور باید جدی گرفته شود، بیان کرد: اگر کشور آباد شود چه کسی وجود دارد امور را به دست گیرد، در حال حاضر 35 درصد خانواده‌های ایران ازدواج نداشته یا تنها یک فرزند دارند.

محمدی با تاکید بر اینکه برای پیروزی‌ها باید جشن گرفت ولی مسائل معطل مانده چه می‌شود، تصریح کرد: بیشتر نابسمانی اقتصادی کشور به دلیل بیماری فرهنگ است و 60 درصد بیماری اقتصادی معلول بیماری فرهنگی است که متولی ندارد و کسی برای آن نگران نیست.

وی با اعلام اینکه از نظر فرهنگ بسیار ضعیف هستیم، تاکید کرد: آنچنان مشغول اقتصاد شدیم که این مسئله فراموش شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نسل‌آوری فراموش شده است، تصریح کرد: اگر بر روی فرهنگ سرمایه‌گذاری کنیم اقتصاد هم ساخته می‌شود ولی اگر اقتصاد را ساختیم به کمک آن فرهنگ ساخته نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات