خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۸۰ حلقه صالحین در سطح دانشگاه‌های استان و بیش از ۲۰۰ نشست‌ تخصصی نیز در دانشكده‌های مختلف استان در بحث بصیرت شناسی برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۵۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس در دیدار اعضای بسیج دانشجویی استان با امام جمعه همدان با اشاره به اینكه تشكیلات بسیج دانشجویی در كشور 5 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران كرده‌ است، بیان داشت: این تشكل ارزشی با دستور مستقیم حضرت امام (ره) آغاز به كار كرد و بعد از جنگ نیز امام (ره) هوشمندانه دستور به تشكیل این نهاد ارزشی در سطح دانشگاه‌ها دادند.

وی ادامه داد: در مراكز آموزش عالی استان بیش از ۲۰ هزار بسیجی دانشجو فعال وجود دارد و رهبر معظم انقلاب از روند كاری این مجموعه رضایت كامل دارند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با اشاره به اینكه تشكیلات بسیج دانشجویی در سه شهرستان نهاوند، تویسركان و ملایر دارای دفتر مستقل است، بیان داشت: ۹ حوزه در استان و همچنین ۱۰۰ پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی در دانشكده‌های استان همدان فعالیت دارند که در مجموع یك هزار و ۵۰۰ عضو فعال در شوراهای بسیج را شامل می شوند.

فریادرس گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۸۰ حلقه صالحین در سطح دانشگاه‌های استان و بیش از ۲۰۰ نشست‌ تخصصی نیز در دانشكده‌های مختلف استان در بحث بصیرت شناسی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینكه اكنون ۲۵ نشریه فعال دانشجویی وابسته به تشكلات بسیج دانشجویی در دانشكده‌های استان منتشر می شود، افزود: در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ بیش از 3 هزار و ۸۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور و در این مدت 3 هزار و ۴۰۰ دانشجوی مشتاق در قالب اردوهای جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان بیان داشت: تشكل بسیج دانشجویی در سیاست استکبارستیزی خود راسخ است و تا آخرین لحظه تابع فرامین مقام معظم رهبری خواهد بود.

فریادرس تاكید كرد: تشكیلات بسیج دانشجویی فارغ از جناح‌بندی سیاسی به دنبال حفظ ارزشی بودن خود خواهد ماند.

در این نشست جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مختلف استان به بیان نظرات خود در مورد مسائل مختلف پرداختند كه مقرر شد جلسات ماهیانه ای در این خصوص با امام جمعه همدان در آینده برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات