همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج مهریز، شورای پایگاه شهید مدنی جهت بررسی وضعیت عملکرد پایگاه و همچنین ارائه راهکار گرد هم آمدند.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۳۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان  با حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج مهریز، شورای پایگاه شهید مدنی جهت بررسی وضعیت عملکرد پایگاه و همچنین ارائه راهکار گرد هم آمدند.

 در این جلسه در ابتدا اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص وضعیت پایگاه مطرح نمودند، در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اهداف پایگاه، وظایف سازمانی و همچنین مأموریت های پایگاه مقاومت بسیج را تشریح نمود.

 جناب سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای پایگاه و همچنین فرمانده محترم پایگاه در خصوص برگزاری "جشنواره تا به کی انتظار" این برنامه را در جهت استفاده از ظرفیت های محلی مثبت ارزیابی نمود.

 در ادامه فرمانده ناحیه مهریز جناب سرهنگ زارع افزود: با توجه به جنگ نرم دشمن و همچنین وضعیت های مختلفی که در جامعه ظهور و بروز دارد، پایگاه می بایست در جهت تنویر افکار بسیجیان و جامعه اقدامات شایسته  به منصه عمل برساند.

 در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز مأموریت اصلی بسیج را حلقه های تربیتی صالحین دانست که می تواند در جهت سلامت، امنیت و همچنین تربیت انسان های صالح و شایسته گام بردارد؛ لذا می بایست این مأموریت را با جدیت پیگیری نمایند.

 در پایان فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج مهریز به سوالات اعضای جلسه پاسخ ارائه نمود.

ارسال نظرات