فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) مهریز:

در جلسه شورای جدید پایگاه شهید مطهری(ره) حضور یافت

همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) مهریز در جلسه شورای جدید پایگاه شهید مطهری(ره) حضور یافت.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۳۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: دیروز فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) مهریز در جلسه شورای جدید پایگاه شهید مطهری(ره) حضور یافت.

در این جلسه فرمانده حوزه سروان شاکر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای جلسه در این ماه صیام و بندگی، ماه رمضان را ماه فرصتها دانست که نتیجه و پایانش رهایی از دوزخ الهی است. در ادامه فرمانده حوزه سروان شاکر گفت: با عنایت به شرایط زمانی و همچنین تغییر رویکرد بسیج متناسب با تهدیدات، شورای پایگاهها نیز متناسب با همین شرایط می بایست انتخاب و انتصاب گردند که در وضعیت جامعه امروزی که تهدیدات به صورت جنگ نرم و از طریق فضای رسانه و شبکه های اجتماعی دنبال می شود؛ لذا شورای جدید می بایست برنامه های پایگاه را جهت از بین بردن این تهدیدات به پیش ببرد؛ لذا فعالیت در شبکه روشنگران فرهنگی بسیج یکی از برنامه های شورای جدید است.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) مهریز افزود: شورای جدید که عمده فعالیتش در امورات فرهنگی، فضای مجازی و تهیه محتوای تربیتی جهت سرگروه های صالحین است می بایست  با خلاقیت و ابتکار عمل جذابیت های بسیج را جهت جذب حداکثری بکار گیرد.

 در ادامه این جلسه اعضای جلسه مسولیت های جدید خود را با توجه به علاقه و توانمندی انتخاب نمودند.

ارسال نظرات