فرماندار زرندیه:

اقتصاد مقاومتی تسهیل گر سرمایه گذاری در کشور است

فرماندار زرندیه گفت: اصل اقتصاد مقاومتی چراغ راه روشنی برای توسعه و تثبیت سرمایه گذاری های مختلف در کشور است.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۷۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
محمد کردی فرماندار زرندیه گفت : فرامین مقام معظم رهبری درحمایت از تولید داخلی و تشویق شهروندان دراستفاده از اجناس داخلی، تحولی ارزشمند در عرصه حمایت از کسب و کار بومی است.

وی ادامه داد : تامین نقدینگی و حمایت از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی زرندیه با رویکرد اقتصاد مقاومتی میسر می شود.

فرماندار شهرستان زرندیه بیان کرد:توجه ویژه به صنایع شهرستان ورفع مشکلات آنان ،به ویژه در خصوص تامین تسهیلات بانکی کم بهره در دستور کار قرار دارد تا رشد شاخص های اقتصادی و صنعتی این شهرستان افزایش یابد.

کردی اضافه کرد: اجرای قوانین ومقررات و جلوگیری از افزایش زمان اخذ مجوزهای قانونی درجهت تسهیل سرمایه گذاری گام مهم دیگری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت :رونق اقتصادی که درفرمایش های نوروزی رهبری نیز مورد تاکید بوده وبه عنوان یکی از اولویت های کاری فرمانداری زرندیه محسوب می شود که در این خصوص ارتباط مستمری با صنایع وکارآفرینان برگزار شده است.

فرماندار زرندیه اظهار کرد: رفع دغدغه های صاحبان صنایع شهرستان زرندیه مهمترین رویکرد فرمانداری این شهرستان است و از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی برای رفع این مهم استفاده می کنیم.

وی گفت:بازدیدهای مستمر از صنایع موجود درشهرستان زرندیه با حضور نماینده های بانک های عامل استان به منظور تسریع انجام اموری نظیر واگذاری زمین ،رفع مشکلات زیست محیطی از واحدهای مستقر در شهرستان ،تقسیط بدهی مرتبط باصنایع درخصوص تامین اجتماعی ،آب، برق و گاز ازاولویت های اساسی رفع مشکلات صنایع است.

کردی افزود:بر اساس تاکید استاندار استان مرکزی درخصوص تشکیل پرونده،به منظوربررسی دقیق ازمشکلات واحدهای با اولویت بیش از 50 نفر کارگر به منظورتوسعه از دیگ ربرنامه های کاری امسال است.

شهرستان زرندیه با مرکزیت شهر مامونیه و با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

هم اکنون 350 شرکت صنعتی در چهار شهرک صنعتی شهرستان زرندیه فعالیت می کنند.
ارسال نظرات