رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در جمع تعدادی از کارکنان سپاه این شهرستان گفت: حادثه هفتم تیر سال ۶۰ نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرد.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۶۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با بیان این مطلب در جمع تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت سپاه اشکذر گفت: بهترین یاران وفادار به امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی ۷۲ تن از شهدای انقلاب اسلامی بودند که توسط دشمنان قسم‌خورده به‌صورت مظلومانه شربت شهادت نوشیدند.
وی با بیان این مطلب که انقلاب نوپای اسلامی از صدر پیروزی تاکنون به انواع دسیسه‌های و نقشه‌های شوم دشمنان مبتلا بوده است افزود: اما به لطف الهی توسط رهبری معظم انقلاب چه در زمان حیات امام خمینی (ره) و چه در زمان کنونی به بهترین وجه هدایت گردیده است و امروزه الگویی مقتدر برای جهانیان محسوب می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان فرمایشاتی از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) پیرامون شخصیت ارزشمند شهید آیت‌الله دکتر بهشتی گفت: از دست دادن آن سید مظلوم خسارت بزرگی بود که به کشورمان وارد شد.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همواره خون پاک شهدا به این انقلاب مصونیت می‌بخشد و ما باید قدرشناس ایثارگری‌های آن بزرگواران باشیم.


ارسال نظرات