فرمانده سپاه ناحیه اراک :

برپایی نمایشگاه فرهنگی – معنوی«سمت خدا» تا ۱۵ رمضان در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک از دایر بودن نمایشگاه فرهنگی معنوی سمت خدا تا ۱۵ رمضان خبر داد و افزود: این نمایشگاه پذیرای روزه‌دارانی است که قصد دارند در خصوص مباحث دینی و اعتقادی دانسته‌های خویش را افزایش دهند.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۶۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک ضمن اشاره به این نکته که این نهاد انقلابی از تمامی ظرفیت و توان خویش برای آگاهی بخشی به والدین و فرزندان آنان در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کند، گفت: حضور در این ماه پر از خیر و برکت آمادگی روحی و روانی را برای درک مبانی اعتقادی و اسلامی بالا می‌برد.

وی از برپایی نمایشگاه فرهنگی – معنوی سمت خدا در اراک خبرداد و افزود: این نمایشگاه با همکاری و مساعدت پایگاه ۲حزب الله و پایگاه شهید چمران سپاه اراک همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان درپارک آزادی آغاز به کار کرده است و تا پانزدهم ماه مبارک پذیرای روزه‌دارانی است که قصد دارند در خصوص مباحث دینی و اعتقادی دانسته‌های خویش را افزایش دهند.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه دیگری تحت همین عنوان در پارک پونه اراک نیز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه ذکر شده با همکاری پایگاه بسیج شهید جوادی آماده پذیرایی از مهمانان خدا است تا با استفاده از فضای معنوی حاکم در ماه ضیافت‌الله گامی در راستای بصیرت افزایی جامعه برداشته و آنان را از فضائل این ماه بهره‌مند سازد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به حضور بسیار گسترده مردم اراک و استقابل قابل توجه آنها، اظهار کرد: مردم این شهرستان پس از ادای فرائض دینی، اقامه نماز و صرف افطاری به این مکان آمده و علاوه بر استفاده از برنامه‌های شاد و مفرح از غرفه‌های تعبیه شده در این نمایشگاه نیز دیدن می‌کنند.

وی از استقرار 10 غرفه فرهنگی، دینی، مشاوره‌ای که آخرین فعالیت‌ها و اقدامات در حوزه‌های فرهنگی و معنوی را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است خبرداد و گفت: نمایشگاه مذکور از ساعت 22 به مدت یک ساعت پذیرای همشهریان عزیز است.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان ادامه داد:  یکی از غرفه‌ها مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است که با گرایش به این اماکن علاوه به پرداختن به بازی‌های کودکانه احکام و قصه‌های دینی و قرآنی را نیز فرا می‌گیرند همچنین نمایشگاه سمت خدا در قالب غرفه‌های عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، دجالواره، مهدویت، نماز، مشاوره، آسیب‌های کاهش جمعیت و ... در حال خدمت‌رسانی به همشهریان است.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه فرهنگی – معنوی سمت خدا تا پنج شنبه، 11 تیر ماه در پارک آزادی و پارک پونه اراک ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار