رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان از اجرای طرح «هر محله یک سفره افطاری» خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۵۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، حجت‌الاسلام رضا نفری در جلسه‌ای که در محل فرمانداری شهرستان گرمسار و جهت هماهنگیبرای اجرای طرح هر محله يك سفره افطاري برگزار شد، گفت: مقرر شد در راستای ایجاد همدلی و هم‌زبانی بین اقشار مختلف مردم و مسئولین و به جهت متبرک شدن محلات سطح شهر به برکت سفره افطار، این طرح در برخی از محله‌های شهر گرمسار برگزار شود.

وی عنوان کرد: بهره‌گیری از این برنامه‌ها موجب افزایش حس نوع‌دوستی، انسجام اجتماعی، اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح زمینه تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین در طول سال فراهم شود و با بهره‌گیری از این فرصت‌ها، بتوانیم گامی در جهت رشد و توسعه فرهنگی شهرستان برداریم.

وی تأکید کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان‌های گرمسار و آرادان با در اختیار داشتن یکفضای معنوی وفرهنگی، در طول سال جهت میزبانی این‌گونه برنامه‌هاآمادگی کامل دارند.

در ادامه این نشست معاون فرمانداری گرمسار گفت: این‌گونه برنامه‌ها به‌صورت پراکنده و در طول ماه مبارک در اکثر نقاط شهرستان برگزار می‌شود که باید تلاش کنیم تا ضمن هماهنگی بیشتر، بتوانیم برنامه‌ها را منسجم و با همکاری همه دستگاه‌ها اجرا کنیم.

مهدی صحرایی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: تقویت و بازآفرینی این قبیل سنت‌های پسندیده و نیکو در سطح جامعه موجب افزایش همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین می‌شود و به مسئولیت‌پذیری بیشتر کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها