افتتاح نمایشگاه رمضان با هدف اطعام نیازمندان در استان مرکزی

نمایشگاه رمضان ساعت ۱۹ امروز دوشنبه، ۸ تیر ماه با حضور جمعی از مسئولین استانی در دبیرستان امام علی(ع) شهر اراک افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۵۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

محمد مهدی ناصری مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: دو طرح‌ «اکرام ایتام» و «محسنین» از جمله طرح‌هایی هستند که کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به منظور استفاده از مشارکت مردمی در راستای رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌کند. 

وی ادامه داد: طرح «اکرام ایتام» مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده‌اند و طرح «محسنین» نیز مربوط به کودکانی است که یا والدینشان از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن که پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.

این مقام مسئول  با بیان اینکه تشخیص نیازمند بودن این خانواده‌ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می‌شود، افزود: درهر کدام از این طرح‌ها، فرد خیّر می‌تواند حامی تعدادی از این کودکان شود،  فرد حامی بایستی ماهانه حداقل 20هزار تومان به حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز نماید و پس از 3  ماه پرداخت متوالی می‌تواند با هماهنگی کمیته امداد کودک تحت حمایت خود را ملاقات کند.

ناصری با بیان اینکه صورت حساب پرداختی‌ها هر 6 ماه یک‌بار نیز توسط کمیته امداد برای فرد حامی ارسال می‌شود، عنوان کرد: بیشترین استقبال از این طرح توسط مردم عزیز کشورمان، در ایام ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های قدر انجام می‌شود که درهمین راستا نمایشگاه رمضان نیز ساعت 19 امروز دوشنبه، 8 تیر ماه با حضور جمعی از مسئولین استانی در دبیرستان امام علی(ع) شهر اراک افتتاح می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان افزود: این نمایشگاه با بیش از 40 غرفه گشایش می‌یابد و در آن محصولات و توانمندی‌های مددجویان ارائه خواهدشد که با هدف اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و به مدت یک هفته در اراک پذیرای علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار