واحدی مجری مراسم طرح قرآنی ۱۴۴۹گفت: هدف از برنامه قرآنی در واقع عجین شده و نفوذ قرآن در بطن خانواده ها می باشد و این برنامه برای اولین سال است که به صورت سفرنامه ای برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۲۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

اقبال واحدی مجری مراسم طرح قرآنی ۱۴۴۹ در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: نامگذاری این طرح قرآنی به دلیل این است که ۱۴۴۹ سال از نزول قرآن کریم می گذرد.
وی در مورد این برنامه و طرح قرآنی گفت: این برنامه برای اولین سال است که به صورت سفرنامه ای برگزار می‌شود در حالی که در سالهای قبل در تهران ضبط و پخش میشده است.
واحدی بیان کرد: در طول این سفرنامه تاریخی قرار است به ۷۵ شهر کشور سفر کنیم که شهرستان سنندج ۱۴ شهر در طول این مدت بوده است و قبل از آن نیز در شهرستان سقز استان کردستان این برنامه قرآنی اجرا شد.
این مجری پیشکسوت صدا و سیما اظهار داشت: هدف از برنامه قرآنی معرفی قاریان، حافظان و هنرمندان قرآنی و در واقع عجین شده و نفوذ قرآن در بطن خانواده ها می باشد تا اموارات قرآن در زندگی خود بیشتر بکار ببرند.

طرح قرآنی ۱۴۴۹ روز گذشته ۷ تیرماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محل صحن قدیم مسجد جامع سنندج با محوریت سوره یاسین وبا حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، قاریان برتر استان و با پخش زنده از شبکه قرآن و معارف برگزار شد.

ارسال نظرات