مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی:

فراخوان سومین جشنواره استانی عکس بسیج آغاز شد

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی از آغاز فراخوان سومین جشنواره استانی عکس بسیج به منظور ایجاد رقابت سالم در بین هنرمندان بسیجی در خلق آثار برجسته در رشته عکاسی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۷۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید جواد کمالی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص محورهای موضوعی سومین جشنواره استانی عکس بسیج اظهار داشت: فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان با مضامینی چون راهیان نور، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، تعلیم و تربیت، سازندگی معنوی و ایثار و مقاومت و همچنین زندگی ایرانی اسلامی با مضامینی نظیر آئین عبادی، جشن ها، آداب و رسوم، راهپیمایی ها، زائرین پیاده ائمه اطهار(ع) و اربعین کربلا می باشد.

وی در ادامه افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 25 مرداد ماه سال جاری خواهد بود.

کمالی از برپایی نمایشگاه عکس از 15 اثر راه یافته به این بخش در محورهای موضوعی خبر داد و گفت: از آثار راه یافته در بخش نمایشگاه جشنواره تقدیر و گواهی شرکت در جشنواره جهت راه یافتگان به این بخش صادر خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی بیان داشت: لوح افتخار به همراه جوایز نقدی به سه اثر برگزیده در هر محور موضوعی( مجموعه شش اثر) و نیز به یک اثر قابل تقدیر در هر محور موضوعی( مجموعا دو اثر قابل تقدیر) اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: عکس های ارسالی باید مستند بوده و نباید توسط نرم افزارهای رایانه ای دستکاری شده باشدو حجم آن باید بین 2 تا 4 مگابایت و با فرمتjpG باشد.

کمای تاکید کرد: هر عکاس مجاز است در هر محور موضوعی حداکثر با ارسال هفت عکس شرکت نمایدو از طرفی آثاری که در دوره های گذشته جشنواره عکس بسیج حضور داشته اند نمی توانند در این دوره شرکت کنند.

گفتنی است ادرس دبیرخانه جشنواره مشهد مقدس، کوی طلاب، خیابان وحید، بین وحید 6 و 8 روبروی بانک انصار ، مجتمع فرهنگی هاشمی نژاد می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها