خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

حضور بسیج درهر مقطعی بصیرت را به همراه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: حضور بسیج در هر مقطعی بصیرت را به همراه دارد
کد خبر: ۸۵۳۳۹۶۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم تودیع و معارفه مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) شهر اقبالیه به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید در خود معرفت داشته باشیم تا  فضیلت ماه رمضان را بشناسیم.

وی خاطر نشان کرد: اولین فرصت درماه مبارک رمضان تقویت اراده و تصمیم گیری است، یکی از مشکلات در انسان و جامعه ضعف اراده می‌باشد و این ماه برای این است انسان اراده اش را قوی کند.

عدالتی شربیانی در ادامه به فعالیتهای گسترده و عظیم بسیج اشاره کرد و عنوان کرد: حضور بسیج درهر مقطعی  بصیرت را به همراه دارد و همچنین آبادانی در پی خواهد داشت، بسیجیان در قالب محرومیت زدایی به روستاهای مرحوم کمک می کند و برنامه محرومیت زدایی را اجرا می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بسیجیان باید با اتحاد وهمدلی تمام کارهای بسیج را انجام دهند تا در تمامی زمینه های اقتصادی فرهنگی اجتماعی کمک عظیمی به دولت باشد.

وی عنوان کرد: ظرفیت بسیج بسیار بالا است و ما می توانیم از این ظرفیت استفاده کامل را ببریم و بسیجیان میتوان در بحث بسیج سازندگی اردوهای جهادی و کمک به مناطق محروم فعالیت چشمگیری داشته باشند.

گفتنی است: در این مراسم خواهر بسیجی طاعتی تودیع و خواهر بسیجی مولاوردی به عنوان سرپرست مدیریت عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) شهر اقبالیه انتصاب گردید.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار