خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت خیبر از اجرای طرح جوانه های صالحین ( طرح قنی سازی اوقات فراقت ) برای نوجوانان فاروج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۴۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خیبر شهرستان فاروج گفت: طرح جوانه‌های صالحین به‌منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان فاروج اجرا می‌گردد.


اکبری اظهار کرد: به‌منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شجره طیبه صالحین با رویکرد طرح جوانه‌های صالحین در همه شهرستان فاروج و روستاها اجرا می‌شود.

وی افزود: بسیج با اجرای برنامه‌هایی در راستای رشد فکری، اجتماعی،مذهبی، فرهنگی، هنری و همچنین توان جسمی نوجوانان و جوانان در تابستان، بیشتر به جنبه‌های پرورشی اوقات فراغت می‌پردازند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خیبر با اشاره به برنامه‌هایی که در قالب این طرح به اجرا گذاشته خواهد شد تصریح کرد: قرائت قرآن، درک مفاهیم قرآن و تفسیر موضوعی، آموزش احکام ، و استفاده از اساتید برتر شهرستان و استانی برای بیان مسائل اعتقادی و آشنایی با اصول عقاید از دیگر برنامه‌هایی است که به اجرا گذاشته خواهد شد.

اکبری اضافه کرد: برگزاری مسابقات علمی و کارگاه‌های آموزش کامپیوتر، ، وبلاگ نویسی و آشنایی با فضای مجازی با رویکرد پرورش استعدادهای درخشان  و اجرای برنامه‌های ورزشی و اردوهای دسته جمعی در راستای پرورش روحی و جسمی و ایجاد نشاط و همچنین حفظ انسجام بسیجیان از دیگر برنامه‌های این طرح در تابستان است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های هنری به‌منظور پرورش استعداد نیروهایی با استعداد که دارای ذوق و علاقه هنری هستند از جمله برنامه‌های دیگری بوده که برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان افزود: پیش بینی می‌شود که بیش ازهزار نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین در این برنامه‌های متنوع شرکت کنند. وی همچنین از  کسانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند خواست هرچه سریع تر به پایگاه های مقاومت سطح شهرستان وروستاها برای ثبت نام مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها