فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه دشمن به دنبال مدیریت ادراک اجتماعی مردم جامعه است و از طریق ماهواره و فضاهای مجازی ذهن های افراد را مدیریت می‌کند، گفت: مسئولان امر باید به وسیله آگاه سازی و بصیرت افزایی مدیریت ادراک اجتماعی را در دست بگیرند.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۳۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

سرهنگ کیا عاشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی علی رغم بیرون کردن شاه از ایران بحث مسائل فرهنگی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، افزود: یکپارچگی آحاد مردم به منظور احیای هویت اسلامی و هویت شیعی از اهداف انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه غربی‌ها از زمان رضاخان تا به امروز به دنبال سکولاره کردن فرهنگ ناب محمدی ایران اسلامی هستند، گفت: مردم بنا بر افکار سنتی که داشتند اجازه تغییر فرهنگ ناب را به دشمنان غربی ندادند و در برابر آن ممانعت نمودند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه حکومت ایران یک حکومت اسلامی است که پرچم آن در سراسر جهان برافراشته شده است، تصریح کرد: امروز ما به دنبال تحقق تمدن و حکومت عظیم اسلامی در جهان هستیم اما متاسفانه ناهنجاری‌ها و آسیب‌هایی در فرهنگ اصیل ایرانی ما رخنه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مدیریت ادراک اجتماعی مردم جامعه است و از طریق ماهواره و فضاهای مجازی ذهن های افراد را مدیریت می‌کند، خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید به وسیله آگاه سازی و بصیرت افزایی مدیریت ادراک اجتماعی را در دست بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: آُسیب های و ناهنجاری های اجتماعی به مسائل بیرونی و درونی بر میگردد که در شهرستان می توانیم بسیاری از این موضوعات را مدیریت کنیم.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه نباید نسبت به ناهنجاری های اجتماعی بی تفاوت باشیم، افزود: باید نسبت به ناهنجاری هایی که در جامعه رخ می دهد و هیچ گونه منافاتی با فرهنگ ایرانی اسلامی ندارد برخورد شود و حساسیت نشان داد تا این امر عادی سازی نشود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان به هویت دینی و اسلامی اعتقاد دارند و پایبند هستند گفت: نباید در راستای ناهنجاری‌های جامعه بی‌تفاوت باشیم و اجازه نمی‌دهیم فرهنگ غرب در جامعه ما عادی سازی و نهادینه شود.

 

ارسال نظرات