خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی بسیج کارگری استان :

مصوبات جلسات گذشته شورای بسیج کارگری در حال پیگیری می‌باشد

رئیس شورای عالی بسیج کارگری استان بیان کرد: مصوبات جلسات گذشته شورای عالی بسیج کارگری در حال پیگیری می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۰۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عصر دیروز نشست مشترک شورای عالی، فرماندهان حوزه ها و مربیان صالحین بسیج کارگری استان با حضور سردار عباسی مسئول سازمان بسیج کارگری کل کشور، بابایی رئیس شورای عالی بسیج کارگری استان، تعدادی از مسئولین و فرماندهان سپاه استان و نواحی و جمعی از مسئولین و اعضای سازمان بسیج کارگری در سالن جلسات شهید حسن پور سپاه استان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، بابایی با اشاره به جلسات سال گذشته این سازمان در استان قزوین گفت : در سال گذشته مجموعا 6 جلسه شورای عالی بسیج کارگری را در شهر قزوین و دیگر شهرستان های استان برگزارگردید که رهیافت این جلسات مصوبات متعددی بود که در سال جاری به دنبال اجرایی شدن تمامی آن ها می‎‌باشیم.

وی ادامه داد: بودجه بسیار مناسبی را به بحث فرهنگی اختصاص داده ایم چرا که در فضای فعلی در این حوزه بیشترین نیاز برای کار وجود دارد و در همین راستا سال گذشته تیم هایی تحت عنوان سفیران نور به کارخانه ها ورود پیدا کرده و مباحث فرهنگی را دنبال نمودند.

عباسی خاطر نشان کرد: با مدیران واحدهای تولیدی و کارخانه ها به منظور تقویت پایگاه های بسیج کارگری دیدارهای متعددی داشته و همچنین به موضوع ایثارگران و خانواده شهدا توجه ویژه ای نموده‌ایم که به دنبال ارتقاء جایگاه این عزیزان در واحدهای تولیدی می‌باشیم.

وی در خاتمه با اشاره به وضعیت صنعت در استان متذکر شد: موضوعات مختلفی درباره واحدهای صنفی که با مشکل روبرو هستند وجود دارد و قصد داریم با دسته بندی و طبقه بندی واحدهای مشکل دار، تمام توان خود را برای حل مشکلات آن ها به کار ببندیم.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار