مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طرح پیوند آسمانی در سطح حوزه‌های بسیج خواهران استان گیلان اجرا می‌شود، گفت: امسال در این طرح به 450 جوان گیلانی اقلام مورد نیاز جهیزیه اهدا می شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۸۶۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

لعیا علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، با بیان اینکه طرح پیوند آسمانی از طرف سازمان بسیج جامعه زنان کشور چند سالیست که در سطح استان‌ها اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این راستا خیرین در خرید اقلام مورد نیاز نوعروسان کمک‌های شایانی می‌کنند.

وی افزود: این طرح با هدف ساماندهی کمک‌های مردمی برای کمک به امر خیر و خداپسندانه ازدواج جوانان نیازمند و تامین جهیزیه برای شروع زندگی مشترک و آبرومند و رفع دغدغه خانواده‌های مستمند که توان تامین جهیزیه را ندارند اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: طرح پيوند آسمانی و مشاركت در اين امر خداپسندانه قلب انسان‌های دردمند را روشن می‌کند و برای خیرین اعمال نیکی را برجای می‌گذارد.

علی‌نژاد، با بیان اینکه متاسفانه عوامل کثیری سبب دیر ازدواج کردن جوانان این کشور شده است، تصریح کرد: نداشتن جهیزیه و عدم توان تامین آن یکی از بزگترین مشکلات ازدواج نکردن بانوان است.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان با توجه به اعتقاداتی که دارد به نوعروسان محروم در تهیه جهیزیه کمک می‌کند، اضافه کرد: طرح پیوند آسمانی در راستای آسان‌سازی ازدواج‌ها و کمک در خرید جهیزیه نوعروسان در حوزه‌های بسیج خواهران به اجرا درآمده است.

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان با بیان اینکه با ازدواج به موقع جوانان جلوی فساد در جامعه گرفته ‌می‌شود و به نسل مسلمان و شیعیان جهان افزوده می‌گردد، افزود: اجرای طرح پیوند آسمانی امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته و به چهارصد و پنجاه نوعروس اقلام مورد نیاز جهیزیه اهدا می‌شود.

علی‌نژاد با بیان اینکه در اجرای طرح پیوند آسمانی خواهران محروم بسیجی در اولویت هستند، تصریح کرد: تشخیص اهدای جهیزیه به نوعروسان محروم بر عهده فرماندهان حوزه بسیج خواهران شهرستان ها است.

ارسال نظرات