رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رضوانشهر:
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رضوانشهر عامل اصلی منکرات، ناهنجاری ها و گناهان را ناشی از فقر دینی و معنوی در جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۸۳۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام رزاق زاده در جلسه اخلاق که در حسینیه سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار شد بر اهمیت درک کامل ماه رمضان تاکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا انسان بتواند روح زنگار خود را از آلودگی ها پاکسازی و صیقل نماید.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان رضوانشهر رمز عبودیت و نزدیکی به خدا را ایمان و عمل صالح دانست و افزود: در دنیایی که پر از بلایا و گرفتاری ها است انسان فقط با اتکاء و نزدیکی به خدا و با یادگیری آموزه های دینی می تواند از گناهان و بلایا خود را دور سازد.

حجت الاسلام رزاق زاده در ادامه به مقوله فقر دینی پرداخت و گفت: انسانها دارای دو فقر مادی و دینی هستند، ممکن است انسانی دارای تمکن مالی و ثروت دنیوی باشد ولی دارای بصیرت دینی و معنویات نباشد که این همان فقر دینی است.

وی ادامه داد: برخی در انجام امورات دنیوی خود مانند تماشای برنامه های جذاب تلویزیونی، رفتن به گشت و گذار دنیوی و ... سخت مشغول هستند غافل از اینکه نماز و مسجد را فراموش می کنند که این نوع از افراد در دین و دینداری فقیر هستند.

حجت الاسلام رزاق زاده در پایان تقوا را وسیله ای برای دوری از گناهان خواند و خاطرنشان کرد: بی تقوایی و عدم توجه به دستورات الهی در قرآن منجر به گسترش گناه در جامعه می شود و این غفلت می تواند انسان را از عاقبت اخروی خویش غافل سازد که باید هوشیار بود.

ارسال نظرات