به دنبال اجرای یک عملیات پلیسی در جنوب پایتخت رخ داد
یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت با خودروی زانتیای خود، یک محموله چند صد میلیون تومانی شیشه را در تهران جابجا کند، در تور اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گرفتار شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۶۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد بخشنده  اظهار داشت: با توجه به اخبار به دست آمده در خصوص فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر برای توزیع مقادیر متنابهی ماده مخدر شیشه توسط یک دستگاه خودروی زانتیا، ماموران دایره سوم معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: ماموران پلیس پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی ویژه موفق شدند مخفیگاه این فرد در منطقه یافت‌آباد را شناسایی کنند، از این رو با هماهنگی مرکز فرماندهی، دو اکیپ عملیاتی به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از استقرار ماموران در محل، کنترل نامحسوس متهم در دستور کار قرار گرفت و در حالی که ماموران پلیس در تعقیب نامحسوس خودروی زانتیای متهم بودند، وی از حضور ماموران مطلع شد و درصدد فرار از دست ماموران برآمد.

بخشنده گفت: با توجه به اقدام به فرار متهم، ماموران چندین مرتبه دستور ایست صادر کرده ولی وی بدون توجه به فرمان ماموران، قصد متواری شدن داشت که در این حین با چند خودروی عبوری نیز تصادف کرده و خساراتی را به آن‌ها وارد آورد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح چگونگی دستگیری این متهم خاطرنشان کرد: به دنبال عدم توجه متهم به دستور ایست پلیس، ماموران مجبور به استفاده از سلاح شدند و با شلیک 2 گلوله هوایی و 13 گلوله به سمت چرخ‌های خودروی زانتیا، وی را مجبور به ایست کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از توقف خودروی خود، با ماموران نیز درگیر شده بود، گفت:‌ متهم که به دنبال درگیری با ماموران قصد از بین بردن ادله جرم را داشت، بلافاصله دستگیر شد و ماموران پلیس موفق شدند تعداد 10 بسته یک کیلوگرمی شیشه را از صندوق عقب خودروی وی کشف و ضبط کنند.

ارسال نظرات