امام جمعه شهرری:

بیانات رهبری در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای سبب تزلزل جبهه دشمنان شد

امام جمعه شهرری مبنای انقلاب اسلامی را تفکرات اسلامی و ولایی دانست و گفت: دشمنان همواره در مذاکرات به دنبال این هستند که تیم ایرانی را در نقطه ضعف قرار دهند، اما بیانات گوهربار رهبری سبب تزلزل جبهه دشمنان شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۲۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان و مردم مومن و بصیر شهرری در مصلای بزرگ ری برگزار شد، بر استفاده از فرصت‌های این ماه ارزشمند تاکید کرد.

وی با بیان این‌که نباید از فرصت ماه مبارک رمضان غافل شویم، گفت: حضور در نماز جماعت، بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان، قرائت دعاهایی که در این ماه وارد شده است، شرکت در جلسات قرآن و ... از جمله فرصت‌هایی است که باید در ماه مبارک رمضان به نحو احسن از آ‌نها استفاده کرد.

امام جمعه شهرری شرکت در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در ماه مبارک رمضان را با دیگر ماه‌های سال متفاوت دانست و افزود: بنا به فرموده معصومین علیهم‌السلام کسی که در نماز جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کند مانند کسی است که شب قدر را درک کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات و تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب در حمایت و هدایت تیم مذاکره‌کننده اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند «تیم مذاکره کننده ایرانی با غیرت ملی و حساسیت بیشتر به انجام رسالت سنگین خود ادامه می‌دهند».

شاهچراغی با تاکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب به زیبایی بیاناتی در راستای باز کردن گره و پیش بردن امور در مقابل زیاده‌خواهی گروه 1+5 بیان فرمودند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «همه مسئولان ایران به‌دنبال توافقی عزتمند و خوب هستند».

وی با اشاره به زیاده‌خواهی استکبار در مذاکرات عنوان کرد: دشمنان همواره با بهر‌گیری از ظرفیت‌ها و ابزارهای مختلف برای قرار دادن تیم ایرانی در نقطه ضعف تلاش می‌کنند.

امام جمعه شهرری گفت: مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران انقلاب اسلامی با رهنمودهای هوشمندانه خود با حمایت از تیم مذاکره‌کننده به آنان روحیه مضاعفی داده و با بیانات شیوای خود موجب تزلزل در جبهه دشمنان شدند.

 شاهچراغی با اشاره به مطالبات حقه ملت غیور ایران اسلامی در ارتباط با مذاکرات بیان داشت: ملت بصیر ایران اسلامی ضمن حمایت از فرزندان خود در تیم مذاکره‌کننده خواستار توافق عزتمندانه، عادلانه، منصفانه و منطبق با منافع ملی هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در شهرری ضمن قدردانی از حضور پرشور، گسترده و حماسی مردم همیشه در صحنه ری در آیین تشییع پیکر این شهدای والامقام تصریح کرد: حضور پرشور، گسترده و دشمن‌شکن مردم ری در آیین تشییع پیکر شهدای مدافع حرم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قدرشناسی از مدافعان حرم و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب، نشان از روحیه استکبارستیزی، مقاومت و مقابله با دشمنان اسلام است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار