خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:

قرآن و آموزه‌های آن به محور فعالیت‌های عملی صالحین تبدیل شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ هدایت قرآن را ویژه تقوا پیشه کنندگان دانست و اظهار داشت اظهار داشت: باید قرآن و آموزه‌های آن به محور فعالیت های عملی صالحین تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۱۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام علیرضا علیجانی از برگزاری طرح با شهدا در ضیافت نور در حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان توسط اعضای حلقه های صالحین قرائت می شود و ثواب آن به روح بلند شهدای محل و امام راحل تقدیم می شود.
وی عضویت و حضور نوجوانان و جوانان در حلقه های صالحین را موجب تربیت قرآنی آنان دانست و گفت: قرآن برنامه جامع و کامل زندگی است و مومنان را به سوی نور هدایت می کند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ هدایت قرآن را ویژه تقوا پیشه کنندگان دانست و اظهار داشت اظهار داشت: باید قرآن و آموزه‌های آن به محور فعالیت های عملی صالحین تبدیل گردد.
وی، با اشاره به نقش مهم و ضروری قرآن در زندگی افراد، گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ نرم می خواهد جوانان ما را گمراه کند انس با قرآن باعث نورانیت زندگی و سلامت روح خواهد شد.
علیجانی با بیان اینکه تأمل در قرآن کریم ضامن سعادت جامعه بشری است، افزود: توجه به حقیقت قرآن کریم رستگاری و رسیدن به اخلاق و معرفت اسلامی را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات