امام‌جمعه نهاوند گفت: یکی از بارزترین ویژگی شهدای 7 تیر ولایت‌مداری آن‌ها بود که ما نیز باید با پیروی از آن‌ها راهشان را ادامه دهیم و با آرمان‌های بلند آن‌ها تجدید میثاق کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۰۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم گرامیداشت سالروز شهدای هفتم تیر ازجمله شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و مردم و مسئولان شهرستان نهاوند در مسجد شهید حیدری نهاوند برگزار شد.
امام‌جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: شهدای 7 تیر ازجمله نخبگان جمهوری اسلامی بودند که با تقدیم خون پاک درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و با شهادت خود پرده دیگری از جنایات منافقین علیه ملت ایران را کنار زدند.

وی حجت‌الاسلام‌ مغیثی گفت: شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران صدیق اسلام و انقلاب سند عزتمندی و حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: یکی از بارزترین ویژگی شهدای 7 تیر ولایت مداری آن‌ها بود که ما نیز باید با پیروی از آن‌ها راهشان را ادامه دهیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و با آرمان‌های بلند آن‌ها تجدید میثاق کنیم.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: در این حادثه غم‌انگیز که به دست منافقین کوردل انجام شد نخبگان و چهره‌های عالم و فاضلی از بین ما رفتند که نمونه بارز آن‌ها شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری نهاوندی تنها شهید استان همدان در این حادثه بود.

وی عنوان کرد: شهید حیدری از جهات مختلفی در بین شهدای حادثه 7 تیر شاخص بود به این دلیل که در لحظه شهادت هم نماینده مردم نهاوند در مجلس بود و هم امام‌جمعه شهر نهاوند بود که این به دلیل توانایی‌های وی و اعتماد مردم و حضرت امام خمینی(ره) به شهید حیدری بود.

مغیثی گفت: خدمت صادقانه تنها هدف این شهید بزرگوار در پذیرفتن این پست‌های مهم و کلیدی در استان و در سطح ملی بود به‌طوری‌که وی بیشتر وقت خود را صرف خدمت به مردم می‌کرد.

وی افزود: با ترور این نخبگان و یاران امام، دشمن به خیال خام خود قصد فلج کردن انقلاب اسلامی را داشت که با هوشیاری علما و مردم در این هدف خود نیز ناکام ماند و مردم بعدازاین حادثه به انقلاب بیشتر دل بستند و از آرمان‌های آن محافظت کردند.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: امروزه به برکت خون شهدا کشور ما در امنیت کامل قرار دارد ولی امیدواریم بتوانیم جوانان را از خطر تهاجم فرهنگی، مواد مخدر، فحشا و منکرات نجات دهیم و آن‌ها را در مقابل این تهدیدات مصون کنیم که شناساندن شهدای گران‌قدر می‌تواند در این راه موثر باشد.

وی گفت: شهرستان نهاوند با داشتن شهدای بزرگواری مانند شهید قدوسی، شهید حیدری، شهدای گروه ابوذر و تقدیم 850 شهید والامقام دین خود را به انقلاب ادا کرده و مردم نیز از مسئولان تقاضای خدمت بیشتر به این شهرستان را دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات