خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه نباید به دنبال سیاسی کاری باشد و باید با هر کس که در هر پست ومقام و حزب و گروهی تخلف می کند به شدت برخورد کند.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۰۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علی نعمت چهاردولی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بخصوص شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: رسیدگی به حقوق مردم و مظلومان یکی از مسئولیت های خطیر کشور است که بر عهده قوه قضاییه است.

وی گفت: مردم از این قوه انتظار رسیدگی به حقوق خود را دارند و کسی که می‌تواند حق را به حق دار برساند و به تخلف کسانی که از بیت المال سوءاستفاده می کنند رسیدگی کند این قوه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: قوه قضاییه جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و این قوه عملکرد خوبی با مدیریت آیت الله لاریجانی داشته است.

وی طولانی بودن رسیدگی به شکایات را یکی از گلایه‌های مردم دانست و بیان کرد: طول رسیدگی به دعاوی گاهی بسیار طول می‌کشد که باعث گلایه مردم می‌شود که از دلایل آن می‌تواند زیاد بودن پرونده ها باشد.

چهاردولی دیده شدن فقط مدرک و عدم رسیدگی کامل را یکی دیگر از گلایه های مردم عنوان کرد و افزود: اخیرا کارهای بسیار موثری در قوه قضاییه انجام شده است که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به عزم قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی بیان کرد: برخوردهای اخیر قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی و دانه‌درشتان یکی از اقدامات موثر این قوه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: برخورد با افرادی که حقوق ملت ایران را پایمال کرده و منابع و پول کشور را به تاراج برده اند نیز از اقدامات قابل تقدیر قوه قضاییه است.

وی خواستار ادامه برخورد بامفسدان بزرگ شد و عنوان کرد: کسانی که با پول مملکت در خارج از کشور سرمایه‌گزاری کرده‌اند و حق دولت را پرداخت نمی‌کنند، مفسد اقتصادی هستند و باید با آنان برخورد جدی شود.

چهاردولی گفت: قوه قضاییه نباید به دنبال سیاسی کاری باشد و باید با هر کس که در هر پست ومقام و حزب و گروهی تخلف می کند به شدت برخورد کند.

وی افزود: همه از دید قانون یکسان هستند چه کسانی که در روستاها زندگی می کنند و چه کسانی که در پایتخت، چه کسانی که مسئولیت های بزرگ در کشور دارند و چه کسانی که در دور افتاده ترین روستاها کشاورزی می کتنند همه در برابر قانون برابر هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ادامه برخورد با دانه درشتان و مفسدان اقتصادی از طرف قوه قضاییه عنوان کرد: برخورد با مفسدان و دانه درشتان باعث امیدوراری مردم شده و باید قوه قضاییه برخورد با این متخلفان را ادامه دهد.

وی گفت: از قوه قضاییه انتظار می رود که روند رسیدگی به پرونده‌ها طولانی نشود، در رسیدگی به پرونده ها دقت لازم انجام شود و در رسیدگی به شکایات پست و مقام و جایگاه لحاظ نشود.

چهاردولی با اشاره به انتظارات از قضات افزود: ار قضات هم انتظار می رود که با اخلاق خوش با مردم و افراد برخورد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات